{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Thomas K
Thomas K
Tilmeldt:
10. mar 2004
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 31

Alufælge! {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg ikk den store einstein inde for det med dæk og fælger... Men har alligevel set dem her:
http://www.metro.dk/default.asp?objectid={2000A6E6-6CC7-47D9-BE6A-BFB003A1AB7F}&kid=508&mid=9576
Som er rimelig billige, og ser ok ud syntes jeg... Er egentlig også ligeglad om der står OZ eller noget på... Men er der meget forskel på kvalitet? Det er vel alt sammen af hård aluminium?
Det er vel designet man betaler så mange extra tusinde for eller hvad? Lidt ligesom at B&O TV er meget dyrere end andre, men er ikk bedre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alufælge!
  • #1   29. mar 2004 Det var sku en billig fliseskærer der var der hva...! Den er hemed købt.. lige hvad jeg stod og manglede! Skal til at lægge klinker i baggangen :0) Hehe...

  • Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 31
    #2   29. mar 2004 Jamen det var da så lidt da! Glad for at kan hjælpe! Hehe

  • #3   30. mar 2004 Er helt enig med Allan!
    Gummiet skal man ikke spare ved! De rigtige dæk kan gøre forskellen om du skrider ud på hvert andet gadehjørne i glat vejr, eller at du står fast... (jeg har prøvet det... en baghjulstrukket bil kan være løs i bagenden, hvis man ikke er vant til det, hvilket jeg IKKE er hehe)

    Men jeg har Eagle F1 på mine alu. fælg, som er et sæt OZ Racing F1, du kunne jo bare spørge inde i Køb/Salg/Bytte... Det var der jeg fandt mine! (Tak Rene S), 1000kr selvfølgelig med mine gamle 15" Alu. i bytte (ellers 4000kr)

    Du kan sagtens finde nogle kvali. fælg som er brugte, med dæk, til en MEGET fornuftig pris!


  • #4   30. mar 2004 Er helt enig med Allan!
    Gummiet skal man ikke spare ved! De rigtige dæk kan gøre forskellen om du skrider ud på hvert andet gadehjørne i glat vejr, eller at du står fast... (jeg har prøvet det... en baghjulstrukket bil kan være løs i bagenden, hvis man ikke er vant til det, hvilket jeg IKKE er hehe)

    Men jeg har Eagle F1 på mine alu. fælg, som er et sæt OZ Racing F1, du kunne jo bare spørge inde i Køb/Salg/Bytte... Det var der jeg fandt mine! (Tak Rene S), 1000kr selvfølgelig med mine gamle 15" Alu. i bytte (ellers 4000kr)

    Du kan sagtens finde nogle kvali. fælg som er brugte, med dæk, til en MEGET fornuftig pris!


Kommentér på:
Alufælge!

Annonce