{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Carsten  S
Carsten S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Forkromning af alufælge....??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa er der nogen der kan hjælpe mig,
med en adresse eller telefon nummer til nogle der forkromer alufælge.
Enten i Dk hvilket jeg ikke tror, eller i tyskland / Sverige.

Ring på 23438705 eller mail
casoe@mail.tele.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forkromning af alufælge....???
  • #1   30. mar 2004 Alu kan ikke forkromes..det er stål der kan..hvis de skal være blanke, så er det knofedt og efter en omgang højpolering står de mega flot igen...

• Carsten  S
    Carsten S Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   30. mar 2004 Jo det kan de godt skal jeg så lige hilse og sige.
    Der er firmaer der har gjort det i DK før, men må
    ikke mere da de bruger nogle syrer som ikke er
    godkendt i DK.
    Men i Sverige og Tyskland må de.

• #3   30. mar 2004 Ja danmark er sgu noget af et lorte land.... nævn lige en god ting ved det?
    Nå ja de der politikere kan ligge og køre rundt i store Mercer og Bimmer... Man må næsten ingen ting..!?
    jeg er sgu misundelig på dem i sverige der kan få biler til næsten ingen penge...

• #4   30. mar 2004 Jeg ved ikke om det kun gælder stålfælge ... men kan man ikke få dem elpoleret . eller hvad det hedder . (det der hvor de sætter strøm til fælgen så den øverste millimeter flyder ud, og blir blank.

• #5   30. mar 2004 Når der skal cromes, så er det en elektrisk binding og det spilelr ikke på ren aluminium..og jeg er enig...lorte land og have bil i...Fed bil sådan en Skyline, men der sidder rattet i den forkerte side...så hellere en Honda NSX eller Caterham med Honda Fireblade motorcykel motor..

• #6   30. mar 2004 Når der skal cromes, så er det en elektrisk binding og det spilelr ikke på ren aluminium..og jeg er enig...lorte land og have bil i...Fed bil sådan en Skyline, men der sidder rattet i den forkerte side...så hellere en Honda NSX eller Caterham med Honda Fireblade motorcykel motor..

• Kenneth F
    Kenneth F Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13
    #7   30. mar 2004 Jeg fik gjort det i tyskland med mine fælg.. Som også er forkromet en smule.. Men altså, firmaet hed noget med "geil" i starten.. kan ikk husk det andet smiley

Men held & lykke, med at finde et sted du kan krome-fælge..

• #8   30. mar 2004 Syntes alle andre jeg har hørt snakke om det siger, at det skaller af i løbet af et stykke tid.

Det kan ikke holde på alu, så hellere end polering, der bare skal pudses op engang imellem

Kommentér på:
Forkromning af alufælge....???

Annonce