{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

fælg størelse {{forumTopicSubject}}

hej ville høre om nogle kunne hjælpe.. har købt en bmw e30 cab 325i fra 86 og skal have købt nogle nye fælge til den... jeg går lidt efter måske at købe nogle tysker fælge af en eller anden art men hvad køre sån en med af et osv og hvad kan man sætte på sån en model... har ikke så meget forstand på størelse af hjul...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fælg størelse
  • #2   7. sep 2012 ok... ja glæder mig osse til at komme ud og køre i den til næste sommer... er ved at gøre den tip top i stand med ny malling osv.. ja og har sidet og luret lidt herinde men syntes at det er meget forskeligthvad folk køre med.. nogle køre med et 25 og 30 og 35... jeg vil gerne have dem helt ud til skærmen og tænker lidt på lidt bredre bag på ind foran... hvis man så vælger et35 kommer de så længre ud eller hvad?

• #3   7. sep 2012 Jo højere ET målet er, jo længere sidder de ind mod bilen.
    Så hvis du vil have dem ud af, skal du købe nogle med et lavt ET mål smiley

• #4   7. sep 2012 ok.. men hvis så jeg vælger en fælg der er 205/40/17 8.5 et 25 for.. og 235/40/17 9.5 et 25 bag ville de så kunne side på sån en model??

• #5   7. sep 2012 Jeg er ikke sikker på at du kan have 9.5" bagpå uden at skulle hive/rulle skærmene. Men det kommer også an på om det er ny eller gammel model E30. På gl. model er 9" vidst det bredeste du kan sætte på bagved.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #6   7. sep 2012 Jeg har 16x8 ET20 på min foran, og skal ha en lille spacer på, for at de ik går ind og rammer benet smiley
    Så 8" og et15 ville jeg sige foran.
    Bagpå har jeg 16x9 ET25 og har ingen problemer, kunne nok endda ha lidt bredere fælge på, men ville ik gøre det

Edit:
    Og direkte svar til dit spørgsmål om "205/40/17 8.5 et 25 for" Nej. For højt ET, og de vil stikke ud over kanten

Kommentér på:
fælg størelse

Annonce