{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maling af interiør
  • #1   12. sep 2012 Slib med meget fint sandpapir, og kør det let henover. Du skal IKKE klø på med sandpapir, fandt jeg selv ud af i sin tid. Du kan se min Mx3 i min profil smiley Husk at vaske af når du har slebet. (Jeg kan ikke huske om jeg brugte noget grunder af en art, før den hvide kom på) .. Muligt der findes en bedre/"rigtig" måde..

• #2   12. sep 2012 Jeg har valgt at afprøve plastidip på hele instrumentbordet på min L200, da jeg så ikke behøver afmontere det smiley

• #3   12. sep 2012 tak for de hurtige svar. Det lyder lidt som om det skal slibes med fint sandpapir, gøres ren, og derefter påførering af plastic primer ? smiley er det rigtig forstået

• #4   12. sep 2012 Pil det af, slib det med en korn 600 eller 800. og mal det.. men kun hvis det er malet før - så plastic primer er ikke nødvendig.. kun hvis du sliber ned til plasticen smiley
    Hvis ikke det malet føt, skal det først brændes let med en ukrudtsbrænder, så plasticrens, derefter plastic primer -> nonsanding -> og så farve smiley

Er i lære som autolakere, så jeg ved hvordan det skal gøres! smiley

• #5   12. sep 2012 ^Men den hurtige metode er dog at afrense det med noget sprit eller noget.. også plastic primer og når det er tørt, så male det! smiley

Kommentér på:
Maling af interiør

Annonce