sænkning af e36 touring {{forumTopicSubject}}
Jeg har kigget lidt rundt på forumet og prøvet at finde lidt info om hvilke sænkningsfjedre der er nice, men det er ikke helt lige til
Hvilke fjedre vil i anbefale? jeg ved at den skal være omkring 40/40 og jeg har 17 tommer på og så er det jeg ønsker mig af min undervogn, at den er sådan lækker smooth og ikke piv hård
Jeg har kunne læse mig til at sådan noget som HR måske ikke helt har den sænkning man køber... og at de er hårde, på trods af at der står på hjemmesiden at de er progressive
Eibach skulle dog være rigtig gode, men er de bløde og stadig hårde nok til at de ikke går på, eks hvis jeg har en trailer op eller har tysklands handel med?
På forhånd tak
jun 2006
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 10 Emner: 155 Svar: 717
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 7 Emner: 146 Svar: 673
jun 2006
Følger: 25 Følgere: 52 Biler: 6 Emner: 2.087 Svar: 19.819
okt 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 19 Svar: 36
Og så takker jeg pænt nej til alle de her gevind undervogne da jeg ikke gider til at skrue på skidtet og jeg skal slet ikke have så stiv en undervogn som de bliver når de kommer ned
Tror jeg vil se efter et sæt Eibach, da det også er dem jeg har læst mest godt om
Hvis du, Jt !, har nogle forslag til hvor sådan et sæt kan erhverves må du gerne skrive. Har set at Koed har dem. men er der en bedre pris til en studenter lomme er det da ok hehehe
sænkning af e36 touring