{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lambo døre.
  • #1   21. dec 2012 det var ikke noget jeg skulle have med mindre det var på en lambo selv LSD beslag køre dårligt

    lige pt kan jeg huske 4 biler jeg har bygget anlæg i hvor det ikke kørte særlig godt og hvor pladsen var trang når man skulle ind dørene hang og nogle kunne ikke holde sig oppe

    bmw z3
    bmw e36
    seat leon
    alfa romeo spider


  • #2   21. dec 2012 Generelt er det ikke særlig kønt med LSD beslag..


  • #3   21. dec 2012 .

    profilbillede
  • #4   21. dec 2012 Det er vel egentlig smart nok i en tæt pakket parkerings plads, men det er typisk noget gøjl med de beslag man kan købe..

  • #5   22. dec 2012 Jeg havde ikke nogle problemmer med mine i den Celica jeg havde. Jeg kunne lukke dørene op så jeg stadigvæk kunne gå alm. Ind i bilen, så det generet ikke mig til hverdag. Kender dog andre, der skulle åbne dem op hver gang. Jeg gad dog ikke åbne dem op hver gang, det var vist mere når man enten vaskede bilen på tanken eller tankede at det var fedt. Mine dæmperer døde også efter 1.5 år. Og hvad jeg ved af virker de nye jeg fik på fra LSD på 3300 NM stadigvæk. Dem der fulgte med fra Lambokit.dk var ikke kraftige nok, de var "kun" på 2000 nm. Men de nye der kom på virkede rigtigt godt, i starten kunne min daværende kæreste ikke åbne dørene med en hånd. Men da de nye dæmper kom på, så kunne hun.

Kommentér på:
lambo døre.

Annonce