{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.404 visninger | Oprettet:

Audi A3 8L sænkning {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Til sommer vil jeg gerne have sænket min Audi A3 8L 1,8T AGU med 40/30mm.
Sænkningen er mest for syns skyld, så jeg har kigget på dem her:

http://www.bilstyling.dk/audi/a3-8l-1996-2003-/1-8-benzin-150-hk-4-cyl-/undervogn/ap-fjedre-40-mm-30-mm.html

Mit spørgsmål er så, om i tror mine 18" kommer til at gå på inderskærmene/skærmkanten, når jeg ikke får nogle hårdere støddæmpere i også? Jeg tænker på når jeg kører over vej bump, og har folk med bag i?

Bliver min undervogn automatisk lidt hårdere ved denne type sænkning, selvom jeg ikke skifter støddæmpere?

Mvh. Kasper.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A3 8L sænkning
  • #1   12. jan 2013 Sænkningsfjedre vil automatisk gøre din undervogn hårdere så den ikke giver sig så meget selvom du har nogen bagi. Den vil bestemt ikke skrabe på med dine 18 du kan se min den er sænket 60-70 og med 18 " der er ingen problemer heller ikke når jeg drejer eller har nogen bagi smiley

• #2   12. jan 2013 Mads P

Tak for svar.
    Kører du med originale dæmpere også?

• #3   12. jan 2013 Jeg har lige sat komplet original undervogn på her til vinter men gevind undervogn kommer på igen til sommer smiley støddæmperne har ikke så meget at sige synes jeg ikke det er fjedrene der gør forskellen smiley

• #4   13. jan 2013 Mads P

Okay.. Men da du kørte med 60/70mm sænkning, der var det med gevind så?
    Umiddelbart vil jeg tro at gevind er en hårdere undervogn end hvis man bare skiftede sine fjedre. Og i såfald ville jeg sikkert ikke kunne sænke min ligeså meget bare med fjedre, uden at den måske gik imod, da den sikkert ikke ville blive ligeså stiv som din med gevind.

Kommentér på:
Audi A3 8L sænkning

Annonce