{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.575 visninger | Oprettet:

juggefar
juggefar
Tilmeldt:
29. jan 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 40

Hjælp til blinklys {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!
Jeg har en Peugeot 307 fra 2002. Jeg vil gerne have modificeret mit blinklys lidt. De fleste af jer har vel set at nogle amerikanske biler har røde blinklys bagpå i stedet for orange. Dette vil jeg gerne have på min bil. Ved godt at det ikke er lovligt i DK, men hvad fanden... Det er jo rellativt simpelt - bare skifte pærerne ud med nogle som er røde. Der er dog bare et problem - bræmselyset. Det kunne re fedt hvis det var muligt at lave det sådan, at bræmselyset slukker i den side hvor blinklyset blinker. Det kunne også være en mulighed at bræmselyset blinker sammen med blinklyset - altså når blinklys-pæren tænder, så slukker bræmselys-paren, og når blinklys-pæren slukker, tænder bræmselys-pæren. Så de begge blinker, men ikke i takt. Eksempel her: http://www.youtube.com/watch?v=j3BH3Uq5vGs (Spol hen til 0:52). Som I kan se, blinker de modsat af hinnanden. Det kunne være fedt hvis man kunne gøre det med blinklyset og bræmselyset. Ham i videoen snakker om at han har "grounded" dem sammen - det vil altså sige at han har koblet minus-forbindelserne i lamperne sammen? Eller tager jeg fejl?
Jeg har dog læst noget om at man kan ødelægge blinkeren hvis man ikke ved hvad man laver. Det var noget med at hvis der kobles flere pærer på end det er meningen, kan det ødelægge systemet.

Håber at nogle af jer ved noget om dette og kan hjælpe mig. Mange tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til blinklys
Kommentér på:
Hjælp til blinklys

Annonce