{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Ideer til decals 80 ikon {{forumTopicSubject}}

Hej !

Min Sierra har nu været under gennemgribende renovering i det meste af et år. Med ny undervogn - bur - instrumenter - motor - ja hele vejen rundt, budgetet er overskredet flere gange og omkostningerne er løbet helt af sporet, men det kender i jo nok alt til.
Mit dilemma er nu dette, at for at "fejre" at vi er ved at være ved vejs ende, vil jeg gerne sætte et mere tidstypisk præg på stylingen med decals som passer til start 80ernes racerbiler, touring/rally biler. Det nemmeste ville jo være at male skidtet om i hvid eller anden brugt farve fra dengang, eller foliere bilen. Men som sagt er vi langt forbi budgetet er der bliver ikke postet penge i dette, da bilen også er nylakeret i Cosworth Grå. Jeg har søgt i måneder på decals der ville passe både på den grå farve og i tidsånden. Men må nu sige at jeg ikke er nået en løsning nærmere.
Hvis i har lyst, må i gerne smide ideer / fotos op af hvad i ville mene der kunne passe. Der er ingen dumme input - er selv helt tom nemlig.

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ideer til decals 80 ikon
  • #1   20. feb 2013 Altså - den røde pyntestriber rundt om, er vist meget typisk. Men - overvej da at få skrevet "FORD" eller "COSSI" på det nederste af dørene. 80'erne er jo langt fra kendt for "bløde kurver", så jo mere kantet jo bedre.

    Mener faktisk også en gang at have set en Sierra med en pyntestribe nr. 2 længere oppe på døren, hvor der på siden bagtil (ca ved tankdækslet) stod "SIERRA" med typer der var ca 3 cm høje.


  • #2   20. feb 2013 men - hvis du skal have lavet noget "custom", kan jeg varmt anbefale "Skrannies Skilte" i Thisted. Hun er rigtig god til den slags special-opgaver smiley

  • #4   20. feb 2013 Har selv i tankerne været omkring dette design eller noget lignende, ved bare ikke om der bliver for meget "fast & fucked" 90er over det? Havde dog tænkt med rød stribe (da jeg har rødt tema i sæder, topdæksler, bremser mv), - men kunne det du på 1983?

    profilbillede
  • #5   20. feb 2013 tror desværre dit største problem vil være at finde noget, der ikke "drukner" bilens farve - Cosworth Grå - som jo i sig selv er en rigtig pæn farve smiley

  • #6   20. feb 2013 Ja ved det godt, det var også derfor jeg valgte den farve - men det har så givet mig hovedbrud nu smiley

  • #7   20. feb 2013 altså - hvis du virkelig vil, kan du jo få lavet en folie til den som dækker hele bilen, og som er hvid med "indbyggede" decals - så bevarer du jo den fine grå lak til når en gang du vil have en mere anonym ræser smiley

    Et minus er dog prisen smiley


Kommentér på:
Ideer til decals 80 ikon

Annonce