{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.614 visninger | Oprettet:

Påsætning af Bodykit og Plasti dip {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg går lidt med planer om at style min Corsa B.
Har kigget lidt på nogle Body kits http://migastyling.com/dk/k/opel/corsa-b-1993-2000/styling-kit#Content
(nogen der kender det der Miga?)
http://www.carzone.dk/shop/opel-corsa-b-1101c1.html

De er jo umalet, men vil gerne have hele bilen i plasti dip, er det så nødvendigt at male dem først eller kan man komme plasti dip direkte på?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Påsætning af Bodykit og Plasti dip
  • #1   20. mar 2013 Du kan bare dippe direkte

• #3   20. mar 2013 Du kan da ikke se finishen på lak under plastidip??

• #5   20. mar 2013 Koster jo det dobbelte af hvad plasti dip gør + at man jo kan male den i en million farver hvis man har lyst. Synes det er smart og det nemt

• #6   20. mar 2013 Hvis nu mandens bil er sort og han vil have den hvid er der jo ingen ide i at lakere kofangeren??

Plastidip er ikke ret dyrt.
    Den earlex 3500 der bruges kan fåes på ebay til 500 kr. Du kan male en hel bil med køb af maskinen og maling for 3000

• #7   20. mar 2013 Altså ved ikke hva det koster at få den malet, men kan se det koster 5000 kr at få det lavet proffesionelt: http://www.folietech.dk/#!flydende-folie/c1ery
    Så er det jo lavet ordentlig og med garanti smiley
    Grunden til jeg spurgte var mere omkring rust og sådan smiley og hva skal man egentlig forberede før dip, der er lidt små rust hist og her smiley

• #8   20. mar 2013 Du kan ikke dippe oven på rust

• #9   20. mar 2013 Ja en 3000kr så du langt. Gi gas sprang ud i det der er mange herinde som har prøvet det

• #10   20. mar 2013 Kan i anbefale at gøre det selv eller få folietech til det? smiley
    Skal jeg så slibe rusten væk og så grunde og så plasti dippe ??

• #11   20. mar 2013 Samme her som casper s gør det selv. Du kan få det grøn sort hvid blå lilla alle mulige farver. Tror faktisk også man kan få andre end lige mat

• #12   20. mar 2013 Når du har malet så ligger du gloss coat ovenpå

• #13   20. mar 2013 Nicolai T: hvorfor ? jeg vil gerne have den mat og har set at det er svære at få af igen bagefter smiley
    Selvfølgelig hvis man gør det selv har man jo udstyret allerede hvis man vil gøre det en anden gang igen. hvilken pistol skal man bruge, nogen der har et link sådan til alt hvad jeg skal bruge smiley

• #14   20. mar 2013 Hvad kalder man sådan en pistol smiley

• #15   20. mar 2013 Hvis du læser længere oppe har jeg skrevet den hedder Earlex 3500.
    Hvis du vil have mat skal du selvfølgelig ikke smide gloss på, men gloss gør det ikke svære at få af smiley

• #16   20. mar 2013 den der Earlex 3500 er det noget der dur eller hvad smiley

• #17   20. mar 2013 Jeg siger det bare - det bliver noget lort Jacob J.

Hvis du gerne vil have en brian bil med fusker løsninger - så fortsæt din plan, men hvis du ønsker en fuldendt bil, med god finish, så smider du det til autolakøer.
    At få malet et bodykit, koster i omegn af 3k - og du kan gå i seng hver nat, og vide du ikke har lavet en masse halve løsninger.

• #18   20. mar 2013 Tror du snakker ud over forstand Anton A

Så du mener disse to biler som er plasti dipped er halve løsninger?

profilbillede
  • #19   20. mar 2013 -

profilbillede
  • #20   21. mar 2013 Du sammenligner store professionelle værker, som forøvrigt har været lige så dyr som en rigtig lakering, med garage løsninger som i anbefaler Jacob J at gøre.

Desuden, hvad er din kilde på de 2 biler - hvem siger det ikke er løgn, og det er en reklame for plastidip? - Helt ærligt.

Jeg har en kammerat der har malet hans tag med plastidip - brugt over 600kr på maling. Han har hænderne skruet ordentligt på, men resultatet er skidt set med vores briller på.

Gør nu bare tingene ordentligt, så vi ikke hele tiden skal grine af jeres halve løsninger

• #21   21. mar 2013 Men for min skyld, plastidip hele lortet, så har jeg også noget at grine af smiley

• #22   21. mar 2013 Ikke en af de 2 biler er reklame for plastidip. Det kommer fra et forum med folk der deler deres erfaringer omkring det. Hvis det bliver gjort rigtig og efter forskrifterne får du et resultat der er lige så pænt som en alm. foliering.

Ham din ven har sikkert heller ikke fulgt alle de rigtige forskrifter

• #23   21. mar 2013 Selvfølgelig får du _ikke_ samme overflade som folie.

Som sagt, go for it, plastidip det - men bagefter kan i jo se at jeg havde ret.

Plastidip er opreklameret..

• #24   21. mar 2013 Bare fordi din kammerat har haft en dårlig oplevelse med det er ikke ens betydende med at alle andre har det.

Din kammerat har sikkert gjort det forkert.

• #25   21. mar 2013 Altså nu har jeg jo aldrig lavet det før og har ikke det vilde kenskab til biler som sådan, men kender nogen kan hjælpe med f.eks. body kit.
    Så vil jo kalde mig selv nybegynder, men vil det udelukke jeg selv kan gøre det?

Kommentér på:
Påsætning af Bodykit og Plasti dip

Annonce