{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.925 visninger | Oprettet:

Autolak: Søger priser {{forumTopicSubject}}

Da jeg var ved at starte et mindre skænderi sidst hvor jeg søgte en autolakerer, folk troede at jeg ville ha en lakering til en 1/3 af hvad det normalt koster osv, prøver jeg fra en anden vinkel smiley

Jeg har 2 spørgsmål til autolakereren:

Malingen er fortynderbaseret og det SKAL være den lak
jeg har fundet, og dvs jeg kommer selv med materialerne.

Hvad koster en hel lakering i 3 lag med regning ca ?

Hvad koster en hel lakering i 3 lag uden regning ca ?

I begge tilfælde skal den stå snorlige.

Jeg er ikke interesseret i hvad folk mener om alt muligt andet, jeg
søger KUN svar på disse to spørgsmål.

Jeg ved at der selvfølgelig er forskel på forarbejdet, spartling
osv, og vil bare gerne ha en ca pris på begge dele.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Autolak: Søger priser
  • #1   28. apr 2013 Vi taler ren arbejdsløn, det er den pris jeg gerne vil vide.

• #2   28. apr 2013 Har du alle materialer eller kun basefarven?
    Tænker, hvis det fx. er en effektlak skal der en bundfarve først.

Og en hellakering er rigtig mange ting. Bilens stand, størrelse, ombygning med meget spartel eller glasfiber?

Ved nogle typer effektlak er 2 gange klarlak også nødvendigt for at få det perfekte resultat.

• #3   28. apr 2013 3lags bliver små dyrt 25k er ik unormalt uden regning
    Og 40+ med regning. Men det kan svinge meget da mange ting spiller ind.

• #4   28. apr 2013 Christina: Bilen der skal males er min opel rekord som kan ses under min profil.
    Jeg køber ALLE materialer, så det "passer" sammen, og ja, den skal ha ekstra lak bagefter. Der er lidt spartelarbejde, men det er minimalt vil jeg mene, i forhold til alderen af bilen.

• #5   28. apr 2013 Med regning og hvis det skal være godt så skal du op med omkring 30 kilo nok mere vil jeg tro

• #6   28. apr 2013 Polerkongen: 25k uden regning og hvor man selv kommer med materialer, synes jeg lyder voldsomt?

• #7   28. apr 2013 Det er ikke malingen der tar tid det er alt andet og det koster

• #8   28. apr 2013 Allan: det er jeg klar over men hvor meget skal en maler ha i timen sort??
    jeg mener at hvis man giver 15k, det giver 75 timer af 200kr i timen?

• #10   28. apr 2013 Kan bundfarven og basefarven laves i en arbejdsgang, fx mange perlemorslakker maler man bundfarve og basen lige efter. Men andre kræver en bundfarve som skal hærde op og mellemslibes inden der gives basefarve.

Det er ret væsentlig, da det er yderligere en arbejdsgang og oftest ny afdækning.

• #11   28. apr 2013 Christina: Der må jeg være dig et svar skyldig, jeg ved det ikke.

• #12   28. apr 2013 Jeg mener at jeg læste at der skulle gå 10 min før næste arbejdsgang.

• #13   28. apr 2013 Ja 10min inden næste lag Dvs. Når man sprøjter forgår det i 2 lag. Først er klæbelag og 10min efter et fuldt lag. Men det er 1 arbejdsgang ;).

• #14   28. apr 2013 Så blev jeg klogere smiley

• #15   28. apr 2013 Men er 2ookr i timen sort, og 75timer for lidt til at få malet sin bil?

• #16   28. apr 2013 Gør man det hurtigere er det jo selvfølgelig mere i timen, med et honorar på 15k?

• #17   28. apr 2013 jeg skulle ha været autolakerer i stedet for mekaniker smiley

• #18   28. apr 2013 Ja men derfor kan basefarven måske stadig påføres i samme ombæring.
    De fleste std. 3lags lakeringer sprøjtes 1.og 2. lak på af samme omgang.

Min lak er jo så først sprøjtet sort, hærdet op og stået 2 døgn inden der er slebet og sprøjtet effektlak på. Og så klarlak, hærde op, 2 døgn og slebet og ny klarlak.

Så i dette tilfælde skal bilen altså min. Slibes 4 gange, ind og ud af kabine min. 3 gange i kabine. Og den kan ikke være i en alm. Kabine af en gang. Så der er altså tale om mindst 6 kabiner. Det koster altså en del i olie!

• #19   28. apr 2013 Ja jeg fik afvide at jeg kunne få spartlet min samurai op og få den malet inkl matrialer også var den snorlige bagefter for 15000 og skal siges min var virkeligt meget spartel arbejde pga svejset nye bagskærm også vider i smiley

• #20   28. apr 2013 Christina: Du svarer mig ikke på mit spørgsmål...
    15k giver 75 timer af 200kr sort, er det ikke nok til at male en bil?
    Og gør man det hurtigere er det selvfølgelig til en højere timeløn?

Mike: Jo og så er det at jeg mener at 15k burde være rigeligt når man selv kommer med alle materialer og der er normalt med spartelarbejde?

• #21   28. apr 2013 Hvor mange timer går der ca til på en 3 lags lak?

• #22   28. apr 2013 Kan man evt spare lidt ved selv at matslibe bilen?

• #23   28. apr 2013 Husk på at maleren også normalt tjener på hans maling. Mange malere ville ikke være tilfreds med at du kommer med din egen maling. Det kan også være en maling der ikke opfører sig som den han normalt bruger.

Og du skal også tænke på at der skal betales for diesel/varme når malingen skal tøre. Mener de varmer op til 60 grader derinde. det koster tusser! Og specielt hvis der er lange arbejdesgange.

Min lakering til Getzen kostede ca. 30.000 kr, men der var også en del spartel arbejde. Også skulle den også lakeres indeni, det kostede 10.000 kr ekstra!

• #24   28. apr 2013 Du kan ikke regne 200kr pr Time. Og glemme udstyr og kabine

En kabine er dyr i drift samt udstyr og lokale mv.

• #25   28. apr 2013 Min Getz blev forresten kørt med regning!

• #28   28. apr 2013 Den maling jeg skal ha er på fortynder og jeg er klar over at det er ikke alle der vil arbejde med det.
    Om maleren tjener på lakken er vel ligegyldigt hvis han får det ekstra i timen?
    Og hvis du skal give 40k for at få malet en Getz, så skift maler, det er jo sindsygt...

• #29   28. apr 2013 Sjovt som der ikke er nogen der vil ud med hvor lang tid det tager i timer??

• #30   28. apr 2013 VR6T: så må jeg finde en der fyrer med briketter smiley

• #31   28. apr 2013 Men det lader ikke til at jeg kommer videre...
    Takker for indslag alle sammen smiley

• #33   28. apr 2013 VR6T: PB er sendt.

• #34   28. apr 2013 kan ik sige hvor mange timer det tager. Ingen biler kræve samme tid og ingen maler bruger samme tid. Det er forskelligt fra bil til bil og sted til sted.

• #35   28. apr 2013 Nej, det ville jo afsløre hvad i får i timen og det går ikke smiley
    Men er det 40 timer på et alm emne, 75 timer, 100?
    Jeg ser da biler med 2 lag der bliver lavet på en lang weekend?

• #36   28. apr 2013 Jeg er ik maler hvis du tror det smiley så jeg holder intet hemmeligt men jeg har lavet en del biler og det er meget forskelligt. Men har hørt maleren sige det tager 1 mand 4 arbejdsdage for kun forarbejdet

• #37   28. apr 2013 he he, ok smiley

• #38   28. apr 2013 Jeg har bevidst ikke svaret på timetal, da jeg ved det er umulig at sige for mig uden at have set vognen, og værre endnu den nuværende lak.

På min egen måtte jeg fx bruge 7 timer på bare at slibe motorrum pga tidligere dårlig lakering.

De biler der bliver lavet på en lang weekend, ligner som regel også derefter.

Jeg ville ikke gide lave noget sort for 200 i timen, det er helt sikkert.

• #39   28. apr 2013 Som jeg har skrevet længere oppe, så skulle jeg vist ha været autolakerer
    i stedet for mekaniker smiley

• #40   28. apr 2013 Hvad får man normalt i timen når arbejder som autolakerer?
    Altså hvor du skal betale skat?

• #41   28. apr 2013 I 2012 var gennemsnittet på landsplan 170kr i timen. Jeg har lige tjekket fagforeningens blad

• #42   28. apr 2013 Ok, jamen så forstår jeg det slet ikke?
    Du gider ikke arbejde for 200kr sort men gerne for
    170kr før skat?

• #43   28. apr 2013 Og jeg ved da godt at det også kommer an på hvor meget man skal give mester i leje for kabine/strøm osv, og skal han ha en bondegård, så hænger det ikke sammen for maleren, det er klart..

• #44   28. apr 2013 Rent ud sagt virker det som om at en autolakerer vil ha lige så meget sort som med regning, eller meget tæt på, og det forstår jeg ikke helt..?

• #45   28. apr 2013 Men det var pænt af dig at svare og du er i det mindste ærlig, det respekterer jeg smiley

• #46   28. apr 2013 Der er jo hverken ferie eller pension sort. Og jeg værdsætter nok bare min fritid på en anden måde.
    Og fordi jeg ved at mit arbejde er iorden. Hvis man ikke vil betale, hvad jeg mener godt arbejde er værd, så kan man tage de tusindvis af andre steder der tilbyder middelmådighed.

• #48   28. apr 2013 er det nu dig igen ....

tag din bil ... (når den engang er klar) med ud til en maler ... så kan han tage et kigger på det ... om det tager 37timer eller 72 timer er der jo ingen der ved ...
    når jeg laver hel lakeringer med tager det ca 1 uge når det er mine egne biler .. så bliver de også mellemslebet ...

og en maler tjener alt fra 150-200kr/t på regning ... og regner aldrig min time pris ud på hellakeringer sort .. det er et sammenspil mellem emnet og tiden ... og hvormange penge jeg lige står og skal bruge ... hvis de vil have det lavete r det bare at betale . ellers må de jo finde en anden

• #49   28. apr 2013 Christina: Du sætter din fritid som du vil, det respekterer jeg.
    og der findes sikkert også en der sætter den lavere som laver et godt stykke arbejde smiley

Lass: Ja jeg vil være autolakerer i mit næste liv smiley

Hartmann: Du har helt ret, både med at det er mig igen, og at der selvfølgelig er sammenhæng mellem emnet og hvor lang tid det tager, men også i at det også drejer sig om hvor "sulten" maleren er smiley
    Og ja, man må nøjes eller betale, men jeg er sikker på at det nok skal lykkedes mig at finde en jeg kan blive enig med smiley
    Jeg har måske fundet en der kan gøre det for en fornuftig pris,
    bare han får den længe nok, så han kan gå til den når han har tid.

Takker for svar alle sammen smiley

• #50   28. apr 2013 tillykke med det do .....

• #51   28. apr 2013 Tak do smiley

• #52   28. apr 2013 Helt sikkert, det vigtigste er bare tilliden til maleren. Det er ikke alt jeg gør op i timer, men ved hellak tjener man faktisk mindst i forhold til, hvor omfattende arbejdet kan være.

Inden jeg blev maler selv sendte jeg min gamle MR2 til maler, sagde prisen var ligemeget, den skulle bare være iorden. Det endte med 3x omlakering på firmaets regning fordi deres syn på en bil der var iorden var langt fra mit syn.

Det er 9 år siden og der gav jeg 19.000 med regning.

• #53   28. apr 2013 Det er rigtigt, det er et sats når man skal vælge den der skal gøre det.
    Jeg håber lidt på at ham der skal lave min, synes at det er et sjovt projekt og
    gerne vil være en del af det, og ikke kun tænker penge.
    Det kunne jo være at jeg kunne hjælpe vedkommende med noget andet,
    vi "fattige" må hjælpe hinanden, og det kunne være starten på et nyt venskab, det tæller også smiley

• #54   28. apr 2013 Ham/Hende, sorry, er ikke vant til at piger har dette job, ikke ondt ment på nogen måde smiley

• #55   28. apr 2013 Selv er jeg typen der gerne hjælper folk ganske gratis med småting som gratis pladser til mine venners projekter, værktøj, strøm og lign til samme, en hjælpende hånd når evnerne til det mekaniske driller osv..
    Ikke ALT skal gøres op i penge smiley

• #56   28. apr 2013 Jeg gør skam heller ikke alt op i penge. Imellem venner foregår det gerne med tjenester og byttehandler. Netop fordi jeg ikke kan skrue i min motor eller rode med ledningsnet. Den ene hånd vasker jo den anden.

Men man hiver jo ikke en ind fra gaden og laver et bytte uden at vide, hvad man får.

Jeg håber da også du bliver tilfreds, der er da intet værre i verden end skuffelse.

• #57   28. apr 2013 Jeg må rode lidt mere i omgangskredsen smiley

Takker, det håber jeg også, det skal nok gå smiley

Mvh VD

• #58   29. apr 2013 Det er sgu op af bakke at være autolakerer hvis man ikke engang kan give et skud på tasken hvad en lakering koster.. men skulle tro at det var raket videnskab... der findes for pokker takstatorer der kan vurdere hvad det koster at lave en bil, og hvad lakeringen koster... at lakerer ikke kan prissætte et arbejde indenfor deres fag forstår jeg ikke..

• #60   29. apr 2013 Mizra. Forlanger du man er synsk ?

Måske man liiiige skal stå foran bilen først ?
    Ingen med respekt for sig selv siger noget før de har kigget på bilen

• #61   29. apr 2013 Selvf men manden spørger om en ca pris.. det er også muligt at komme med et bud på hvor lang tid et motorskifte tager selvom der kan opstå problemer med fastrustne bolte mm

• #62   29. apr 2013 Det sjove er at de kan godt sige at man vil betale for lidt, uden at se bilen, men de kan ikke komme med et bud på hvor meget det vil koste, uden at se bilen smiley
    Men nu har jeg talt med et par stykker og det kan altså godt lade sig gøre
    at få malet sin bil for menneskepenge, der er bare nogle der mener at de skal ha langt mere for det samme arbejde.

• #63   29. apr 2013 Og det at der er nogen der kan lave det for menneskepenge, betyder ikke nødvendigvis at arbejdet er dårligere lavet!

• #64   29. apr 2013 Øhh nååå smiley Jeg skrev da i første besked hvad ca prisen er på en 3 lags lakering.

Men det var måske prisen der gjorde blind smiley

• #65   29. apr 2013 polerekongen: Den var ikke møntet på dig smiley

• #66   29. apr 2013 Se mine albums og så kom med et bud på hvor lang tid du vil tro der er gået med bare en af dem..

Vil sige at skal den stakkels bil have en 3 lags larkering som også skal være til at holde ud at se på så regn med ca 15000kr hvis du stiller med alt fra fylder og op.."dvs bund farve,top farve og klarlak" men du skal nok lede længe efter en der vil gøre det..ved fra mig selv at jeg aldrig i livet vil sprøjte et så vigtigt projekt med et ukendt produkt og så ligge navn til det bag efter..
    Men kommer du nu til fornuft og vælger at bruge samme produkt på hele balladen og være sikker på at det hele kan arbejde sammen..så løber det nærmere op i 22000-25000kr

• #67   29. apr 2013 Jeg prøver også bare at hjælpe med det jeg ved smiley

• #68   29. apr 2013 Dennis: Takker for prisoverslag smiley
    Hvad mener du med stakkels bil, den bliver da råfed, og formålet er netop at den ikke ligner de andre, det er røv kedeligt, men det kan du diskutere med Chip Foose smiley
    Jeg har fundet et par stykker der ikke er bange for udfordringen,
    og jeg er sikker på at vi finder en aftale vi begge kan leve med smiley
    De vil i øvrigt gerne male med fortynder og har endda sagt at det er bedre til det jeg skal ha, tror bare at folk der er vant til vandbase har det bedst med det de er vant til, og derfor siger at det er hip som hap. smiley

• #69   30. apr 2013 Det er jo super så..
    Så er det jo bare med at komme igang så vi kan se hva det ender ud i..

• #70   30. apr 2013 Ja jeg er også spændt smiley
    Jeg fik også en pris i en pb af en anden og den var så høj at jeg næsten røg på røven, der er KÆMPE forskel på hvad en maler vil ha for opgaven!
    Faktisk var den højere end jeg har et tilbud på, MED regning!

• #71   30. apr 2013 Ja derfor er det svært at skelne imellem hvad det er godt / god pris

Har lige været forbi mit malersted idag og bestille tid til min Audi, skal gi 2500 smiley
    Men sliber og maler selv så det Er kun for kabine og lak. Og op til mig selv hvor godt det bliver smiley

• #72   30. apr 2013 Ja det kan der være noget om smiley
    Jeg ville ønske at jeg selv kunne male,
    så var problemet løst.. smiley
    Så kan du jo kun takke dig selv for evt fejl,
    og du er sikker på at du får det som du vil ha det, det må være fedt smiley

• #73   30. apr 2013 Præcis man kan bedre leve med egne fejl
    Men jeg har selv malet alle Mine biler de sidste 10år så jeg vil helst selv gøre det, da jeg er lidt tosset med at det skal være iorden og gider ikke bruge en formue på en bil til 50.000. Og fritid med min hobby så gør det ik noget jeg bruger mange timer på bilen. Det er bare hygge og gratis

Men hvis man har hænderne rigtigt skruet på så er det faktisk ik så slemt at gøre selv, man skal dog vide en masse men det kan man læse sig til og se på youtube smiley
    Så starter man bare med småting som en kofanger og den slags . Så skal der ik mange forsøg til før det fungere med en hellak.
    Malede de første gange i garagen og det virkede udenmærket , men kabine er nu det bedre det er klart.

• #74   30. apr 2013 Jeg har desværre ikke tiden til at sætte mig ind i det, der er MASSER der skal laves på bilen.. smiley Jeg har malet lidt men jeg er ikke dygtig nok til forarbejdet og slet ikke til en 3 lags
    Men jeg skal være autolakerer i mit næste liv,
    og så vil jeg ha en villa ved Gardasøen smiley

• #75   30. apr 2013 der er stor forskel på malere jeg fik malet golfen for 4 år siden er det nu til den nette som af 18.000 kr sort vel og mærket for en 2 lags farve også viste det sig efter følgende og være en gang lort jeg fik lavet da jeg sidste år ville have rettet lidt små fejl og lavet nogle ændringer ja det er endt med en næsten hel omlakering igen pga maling slet ikke hang ved maler tog en luft pistol på min lygte opstilling også var der sne vejr med maling og ja opstillingen var slet ikke blevet slebet og der var flere steder hvor det ikek var lavet ret godt og tror osse han havde haft ondt i rykken for bund af døre og paneler var slet ikke malet ordenligt har osse konfronteret ham med det hvor jeg fik den undskyldning at det var en gammel rusten lorte kasse og han havde set 1 år gamle biler der var begyndt og ruste så ham er jeg ikkepå talefod med længere jeg rent ud sagt han er en kæmpe idiot og har så¨nu via en kammi der er malet fået bilen malet med regning også ser det meget bedre ud dog et par fejl der skal rettes men det er osse det stadig en 2 lags farve og ja prisen den var meget billiger end det jeg gav første gang

• #76   30. apr 2013 jeg syntes helelr ikke malingen er det sværeste det er forarbejde spartling osv. for og få et pænt resultat

• #77   30. apr 2013 Christian: Ja jeg har selv oplevet noget lignende, ikke så slemt som dit tilfælde, men jeg fik det lavet om gratis selvom det var uden regning, han var mand af sit ord.
    Det var en 2 lags, det er ca 7 år siden og jeg gav 10k for det, men de tider er ovre smiley
    Min bil er totalt adskilt og der er ingen rust, men der er selvfølgelig en del forarbejde på så gammel en bil som min.
    ham der skal male min bil skal gerne synes at det er sjovt at være en del af mit projekt og være stolt af sit arbejde smiley

• #78   30. apr 2013 Ja forarbejdet ,Udstyr og forhold er det mest afgørende . Selve påføringen kræver self en god sprøjte teknik,mén det lærer man på 10min. Eller ja. Ihvertfald hurtigt med lidt hjælp

• #79   30. apr 2013 Og får jeg lov, vil jeg gerne hjælpe med at slibe osv, det trælse arbejde smiley

• #80   30. apr 2013 Poler: Ja det er nok der mine evner ikke rækker, altså forarbejdet, male tror jeg godt at jeg kunne lære smiley

• #81   30. apr 2013 Ku være man skulle lave et " gør det selv lak sted "
    Så kunne folk få hjælp og leje kabine mv.
    Så kan man få en billig lak ( med hjælp ) som man selv står inde for.

Kan sagtens forstå mange ikke gider ofre 10-15k på noget som faktisk tit ender med en lortelakering .
    Så hellere 5k for ens egne fejl og samtidig lære af det og gøre det bedre næste gang og måske fejlfrit.

• #82   30. apr 2013 Hmm, ja måske, jeg skulle ikke nyde noget selv smiley

• #84   2. maj 2013 Må hellere søge patent smiley

• #85   5. maj 2013 Jeg stemmer for din idé Polerekongen. Og jeg vil gerne bestille leje med det samme smiley

Veteran doktoren : Nu tager du den bil i nakken og slæber den med ned til den lokale maler og får et bud på svinet smiley Tag 6 bajer med omrking fredag til fyraften.. Det hjælper altid lidt

• #86   5. maj 2013 Ku egentlig godt finde på at begynde og regne lidt på det, om det faktisk kan betale sig og hvad der skal til og hvad det så vil koste mv. Har faktisk midlerne til det hvis det kan betale sig. Også kan jeg kombinere det med polering i samme bygning evt. For det er noget jeg i forvejen er i gang med smiley

Så hvis folk syns om det så meld ud eller gi en Like.
    Så jeg kan se hvor mange der rent faktisk ville benytte sig af det hvis priserne og forhold mv er fornuftige.

• #87   5. maj 2013 En kombikabine koster i omegnen af 700.000 og opefter. Alt efter hvor tæt bebyggelse der er i nærheden skal skorstenen være x antal m højere. Og så æder sådan en kabine store mængder olie. Derudover skal der jo en stor kompressor til både at slæbe slibemaskiner og guns. For ikke at glemme alle de krav der skal opfyldes i et værksted, det er helt tåbeligt. Personligt tror jeg ikke på det kan løbe rundt som gør-det-selv. Ihvertfald ikke som officielt værksted.

• #88   5. maj 2013 Nu kan man sagtens få brugte kabiner eller leje/købe et sted hvor det hele er.

Men Jow det er noget der skal regnes meget grundigt på.da det kræve en masse. Det er jeg godt klar over smiley

• #89   5. maj 2013 Man kunne købe noget brugt og mindre fancy, det tjener sig selv ind hurtigt med de priser en autolakerer vil ha smiley
    Jeg fik et tilbud ang min veteran på 34.200kr i arbejdsløn og så skulle jeg selv komme med materialer OG betale kabine, og det var UDEN regning, det er jo fuldstændig sindsygt..

• #90   15. maj 2013 Har du ikke råd til at få laver veteran, hr doktor, så hold dig fra dem. Det tager ustyrligt lang tid med sådan er projekt, og ingen gider bruge sin fritid uden af få noget ud af det.
    Hvis du har fået pris på 34.000,- så er den jo nok ikke så fin som du siger. Sådan en pris slynger man ikke bare ud medmindre der er noget om det.
    Du er ikke villig til at betale prisen for "total iorden, suttet bolche" perfekt, så find du bare en maler der vil lave en fornuftig brugslakering til 15.000.

Ps. Du bliver taget op til næste fagmøde for alle os autolakere, når vi alle mødes ved vores villaer ved gardasøen.

Pps. Idiot!

• #91   15. maj 2013 Allerførst: Idioten her er vist dig, er du pigesur...?
    Og velkommen til filterlisten smiley
    Du taler som du har forstand, og jeg kan så informere dig om at ham der gav mig prisen, kom med den uden at ha set bilen, og hans mester skulle ha 7k af dem for at han måtte gå på værkstedet, OG jeg skulle betale materialer og kabine??
    Så kan jeg da spare de første 7k på at finde en der har sit eget?
    Du har tydeligvis sniffet af samme fortynder som ham der gav mig prisen smiley
    Du er sikkert også en af dem der tror at de er gud når det kommer til lak, og
    bevares, det skal du ha lov til at TRO, men jeg vil ikke give så meget for en lakering uden regning, heller ikke selvom den er lavet gud himself.. smiley

Find en anden at svine til smiley

• #92   15. maj 2013 Udover det, vil jeg skide på hvad folk synes, jeg har talt med et par stykker som kan lave jobbet til fornuftige penge, ikke så meget primadonna der...

• #93   6. maj 2016 Hvordan blev resultatet? ??

• #94   6. maj 2016 Jeg købte en anden bil så den blev solgt inden den blev lakeret :), MEN der var 2 autolakerere der gav pris på arbejdet efter de havde set bilen og den ene skulle ha 15.000kr og den anden skulle ha 20.000kr, men det var så med sandblæsning af hele bilen og en smule pladearbejde.
    Så jeg kan IGEN kun sige at det kan lade sig gøre for menneske penge hvis man finder den rigtige til jobbet. smiley

Kommentér på:
Autolak: Søger priser

Annonce