{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

Tüv godkendelse Spacere H&R {{forumTopicSubject}}

heysan.
Der skal Spacere på Audien, så den bliver små 5-10mm bredere i hver side (besluttes når de nye fælge kommer om et par uger).
Jeg har aldrig haft problemer med spacere på alle mine tidligere biler (ingen problemer med politiet)..
Men det er jo nu engang ulovligt og de kan jo nu engang ikke synes med det (medmindre selvf man er heldig ejer af Momo fælge med tilladte spacere, eller en peugeot med papir på det).

Men hvorfor lover H&R at der medfølger Tüv papirer specifikt til en´s bil og de spacere man køber når det nu alligevel er ulovligt...
hvad kan jeg bruge den tüv godkendelse til !?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tüv godkendelse Spacere H&R
  • #1   1. maj 2013 Hej

    Har spacere på foran på min 206 CC'er
    De passer 100% og går ind over "navet", var ingen problem til syn, og alt blev gennemgået..!!

    Mensel


  • #2   1. maj 2013 ja, nu ser jeg så også at de skriver at bilen skal synes ifbm monteringen..
    men, når den så er synet, er det så fuldt ud lovligt at køre med ?
    og hvor ser jeg hvor bred den må blive ? eller heddet det bare den gammeldags lov med at fælgkanten eller dækkanten skal holde sig inden for skærmkanten ?

    Skulle selvfølgelig være Bolt on der går ind over narvet ja, (hvilket alle bolt on, vel af logisk grund gør? )


  • #3   1. maj 2013 Jeg fik mine spacere idag der står ogs tüv på kassen, men der var ingen papirer?
    De er fra FK og er på 13 mm i hver side:-)


Kommentér på:
Tüv godkendelse Spacere H&R

Annonce