{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.465 visninger | Oprettet:

Kim N
Kim N
Tilmeldt:
24. apr 2012
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 14

Fælge til Renault Twingo {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har ikke skide meget forstand på biler, dog ved jeg at det er en splinter ny Renualt Twingo jeg har fået mig, og at krydsmål er 4*100 , ET mål er 36, men mit spørgsmål er så hvor meget det der centerhul har at sige? centerhul på en twingo er 60,1 er det noget man må overskride på nogen måde? har set på nogle fælge hvor ET mål er 40 og centerhul er 67,1 vil de så kunne passe på min bil?
på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælge til Renault Twingo
  • #2   4. maj 2013 Når du flytter ET målet fra 36 til 40, så kommer fælgene til at sidde 4 mm længere inde i hjulkasserne, du må maksimalt ændre ET målet med 10 såvidt jeg husker og pas på med at gøre det fra 36 til 46, da det så kan ende med at dækkene går imod dine fjederskåle og dermed ikke kan være der. Centerhullet er ikke det store problem, blot det er større på fælgene end på bilen, så kan du altid købe 4 centreringsringe og så er det problem løst.

  • Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 14
    #3   4. maj 2013 Så det i siger er at de godt vil kunne sidde derpå smiley
    Hva ville der så ske hvis man ændrede ET mål fra 36 til 30? bare ren nygerrighed smiley


  • #4   4. maj 2013 Der vil ske det modsatte smiley

    Jo lavere ET jo længere kommer de ud imod skærmkanten og jo højere ET, jo længere kommer de ind i skærmkasserne.


  • Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 14
    #5   4. maj 2013 hva så hvis centerhul er mindre på fælgen end på bilen?:)

  • Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 14
    #7   18. maj 2013 Nej okay:)
    tak for svarene smiley


Kommentér på:
Fælge til Renault Twingo

Annonce