3.686 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Peugeot 208 Peugeot 208

Hej med jer,

Jeg har set et par 208er med den lille tag/hækspoiler monteret, som også er kendt fra 206eren. Jeg har dog forhørt mig rundt omkring, og venter svar lige nu fra Peugeot, men kan ikke finde den nogen steder?

Jeg har brugt timevis på google uden held, og kan yderligere slet ikke finde nogle, skørter, bodykits eller andet til modellen.

Er bilen bare stadig så ny, at der intet er på markedet endnu? og har dem jeg har set, selv tilpasset en anden model til den?

Håber i kan hjælpe, gerne med lidt linkts. Alt udvendigt udstyr har interesse =)

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 208
  • #3   28. maj 2013 Lubas - Takker for svarene smiley

Mig bekendt, er GTI dog ikke sat til salg endnu i DK, kun S-Line modellen, og den har ikke engang den hækspoiler.

Jeg må vente på Peugeot svare mig =) VIL HAVE DEN! smiley

OG takker, er utrolig glad for den =) Lille hvid djævle

• #5   28. maj 2013 208 gti modellen er til salg i dk
    bilhuset aunsbjerg i koldig har en holdene så den til peugoet træf dernede
    dog er prisen i mine øjne for høj små 400.000 kr
    men fed er den sq vil gerne ha de fælge den stod med

• #7   28. maj 2013 den stod til 400.000 hos peugot så den pris jeg gik ud fra
    men dog med 200 hk under hjelmen og i hvid var næsten solgt hvis jeg havde råd med det samme

• #9   28. maj 2013 ja den stod i hvid med sorte fælge på og den placering af gti mærkerne på siden bagpå er fed i mine øjne jeg forstår ikke folk disser peugoet de kører godt og er i et godt design

• #11   28. maj 2013 Spoileren er kun på Diesel modellerne af det jeg ved.. En eller anden aerodynamisk bagspoiler af en art som gør du bruger mindre benz..

GTIeren har også en.. Så den til det træf der bliver talt om.. smiley

Du skulle meget gerne kunne finde den hos en peugeot forhandler.. Vil skyde på du skal af med noget 4-8k inklusiv lakering og montering smiley

Lubas !:
    Hvis man tænker over hvad bilen koster i udlandet så er 350k latterligt højt for sådan en bil.. Kan godt være den er sjov osv at køre i, men ikk for 350k.. smiley
    Det er dog dk vi lever i så det kan vi ikk komme udenom.. haha

Men ja giver ret i at man får faktisk en del ekstra for ikk specielt meget mere..
    Og 208 gtieren har syg fede detaljer indeni.. smiley 207rceren var meget mere "standard".. Kun sæder, rat og gearknop var anderledes indeni.. Og udenpå var det bare spoiler.. smiley

• #12   28. maj 2013 Gætter på det er sådan en spoiler du kigger efter??
    http://www.curtispeugeotcoleraine.co.uk/used-cars/peugeot-208-1-4-e-hdi-access-3dr-egc-coleraine-201318511952616

• #15   29. maj 2013 Lubas !:
    206RC kender jeg intet til..
    Men 208eren er jo samme som 207RC dog er motoren 200hk i stedet og den vejer små 100kg mindre af hvad jeg ved.. smiley

Nu er 220 så heller ikk specielt meget smiley

• #17   29. maj 2013 Emre, det er præcis den spoiler ja! smiley MUST.... HAVE!!!!

• #18   29. maj 2013 Lubas !:
    Ja??? Min vens 100år gamle bora kommer over uden problemer.. Og den er også standard.. smiley

Tommy C:
    Haha tænkte det nok.. bare sjovt at peugeot ikk kan finde det.. Hvilken forhandler har du spurgt?? smiley
    Hvis du skal have dele så snak med enten Taastrup eller amager.. Synes de er bedst til sådan noget.. (kender det selv.. skal ofte have et eller andet random som ALDRIG bliver købt fra forskellige peugeot smiley )

Men er lidt i tvilv om det er en del af bagklappen eller en ekstern enhed.. Har nemlig set at bremselygten er integreret i den.. Så kan være det ikk kan eftermonteres på den måde som min spoiler er blevet.. smiley

• #20   30. maj 2013 En Ariel atom er en lille bil smiley

• #22   30. maj 2013 Skidt... de vil have 7500 kr. for den med installation. Kunne nu nok installere den selv, men når du sætter spoileren på skal man også skifte bagagerums støddæmpere, bremselys og monteringen tager 3 timer da det ikke bare er lige til...

Tror jeg venter til nogle af stylingsproducenterne laver kits. de må da snart komme...

• #23   30. maj 2013 Tommy C:
    7500 lyder ikk så slemt hvis det er inklusiv det med at de lakere den..
    Men ja den ændre ret meget så kan godt forstille mig nogle ting skal skiftes ud.. smiley

Kommentér på:
Peugeot 208

Annonce