{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efter Sænking
  • #1   13. jun 2013 hvis du har sænket din forende 6cm og den bagerste 4cm.

så skal du ned og kigge efter briller. fordi forenden skulle være mere tydlig sænket end bagenden så det giver ingen som helst mening det du skriver.

• #2   13. jun 2013 Nogle fjedre skal lige køres til inden de falder helt. Jeg har oplevet at sænke min bil med 30MM, og havde målt forinden. Da fjedrene var monteret var den faldet max 10MM, men efter en uges tid var den faldet 25MM og er blevet der.

Man skal huske nogle enkelte ting når man sænker sin bil, især hvis det er en ældre bil.

En ældre bil´s standard fjedre kan være slidt og allerede have "sænket" bilen, så når man smider sine nye fjedre på, så kan det se ud som om at ikke meget er sket. Derudover kan de nye fjedre være "universale". Det vil sige at hvis der ikke er vægt nok i bilen foran, så bliver fjedrene ikke presset nok ned, da de egentlig kan tåle meget mere. Derfor kan sænkning også snyde.

• #3   13. jun 2013 Mads S: Jeg har købt nye sæt fjeder og dæmpe for og bag, det en komplet sport pakke til min bil, så alt er nyt. Derfor har jeg hørt de skulle falde til på min bil efter en ugestid med kørelse. Men den er faldet lidt i fronten, men det ikke mere end 1cm 50mm tror jeg. Så der skulle være langvej endnu. Men bagenden er nede hvor den skal være nu smiley

Thomas M: Ja det er en ældre bil :), Men håber da også den falder til efterhånden smiley

• #4   13. jun 2013 Du skal lige huske at de mål de opgiver har en tolerance på op til 7mm hver vej, dvs. din kan i værste fald sænke 53/47 og så vil forskellen ikke være så tydelig.

• #5   13. jun 2013 Claus H: trist :S, men håber da det falder i sig selv. Men hvad mener du med det opgivet tolerance?

• #6   13. jun 2013 at den værdi de oplyser er et gennemsnit så et sæt der sænker 50mm må sænke mellem 43 og 57mm uden man kan reklamere over det da der er forskel på biler.

• #7   14. jun 2013 trist ;S, ville gerne have haft at det faktisk røg meget ned i fronten :). Men tror lige jeg skal vente og se efterhånden som dagene skrider frem, ellers må jeg jo se hvad jeg gør.

• #8   14. jun 2013 Det skal nok komme, min egen var næsten 3 uger om at falde til i bag.

• #9   14. jun 2013 okay smiley rart og vide. Nu det også mere min front der skal ned. Men Mange tak for svaret!

Kommentér på:
Efter Sænking

Annonce