{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi rat styling?
  • #2   29. jun 2013 altså. Vil påstå at bilen højst sandsynligt har været smadret i et uheld eller lignende. og så har personen i stedet for at smide en masse penge i renovering, bare valgt at gå rat.

    ELLER!
    også er det bare for at vise overskud.

    Hvis jeg en dag, imod mine odds, havde alt for mange penge. Kunne jeg sagtens finde på at købe en superbil, bare for at lave den rat/offroad/fucke den op... bare fordi jeg kan


  • #3   29. jun 2013 Fedt lavet med Trabi motor i

  • #5   29. jun 2013 Jeg syntes generelt rat er en keglet stil art.
    Det da fint på en allerede rusten golf, men at folk ligefrem ruster deres biler med vilje, eller omlakerer den så den ligner en rust bunke.. spild af penge.


  • #7   29. jun 2013 Så Tyndarm, du kan sagtens finde på at fucke en RS6'er, Bugatti eller en anden dyr bil op, bare fordi du kan? For så har man for mange penge, del ud tak! smiley

    Enig med Morten og Nickname! smiley


  • #8   29. jun 2013 Altså... Det er jo bare en A4?

  • #9   29. jun 2013 Den video har været oppe før... Og reaktionerne viser bare hvor konservative og snævertsynede mange af BG's brugere er. Så snart det er noget man ikke selv ville lave så er det bare puha-ader-badder.

    Det sjove er, at hvis nogen har taget en velfungerende og velkørende sportsvogn eller sportscoupe med gode køreegenskaber og fucket den op så den kan køre sidelæns, så står BG's brugere med hånden i bukserne og grynter som en flok liderlige teenagere.

    Men gud forbyde at nogen har taget en A4 S-line og lavet rat-style! Det eneste særlige ved en S-line, er jo udstyret... SOM IKKE ENGANG ER I BILEN MERE!!!

    Er der overhovedet nogen af jer der har set udover jeres egen næsetip og har lagt mærke til hvor gennemført den er? Som jeg har sagt før... Den bil er mere gennemført end 90% af de biler der er her på BG!


  • #11   30. jun 2013 Du må da meget undskylde Dan, hvis den har været oppe før... Men nu kan søgefunktionen ikke søge efter hvad videoer der har været posteret eller ej! smiley

    Og vi har vel alle ret til at sige vores mening, lige så vel som du siger din der. Du syntes om det åbentbart, på en snæver måde. Det er der et par stykker inkl. mig selv som ikke gør.

    Om det så havde været en A3, eller en A8. Så syntes jeg bare det er synd at rat fucke en Audi. Eller hvis det havde været en fin VW, Mercedes, BMW, Opel osv.osv.
    En gammel udkneppet iforvejen rusten golf 1 kan jeg godt forstå, for den har ikke meget fremtid alligevel! Så kan man ligeså vel få noget sjov ud af den. smiley


  • #12   30. jun 2013 må give lilledan ret, det jo bare en audi a4, intet specielt i det, ud over herhjemme hvor vi betaler alt det afgift og pis og lort.

    i udlandet skal man vel være på kontanthjælp eller lignende for ikke at have råd til sådan en spand......

    Den eneste gang jeg har set en rat look bil hvor jeg synes det var synd, var på en karmann ghia, der må jeg alligevel indrømme den nok skulle være blevet i laden til en anden fandt den smiley


  • #13   30. jun 2013 Jesper M:
    Det var ikke ment som brok over at den har været oppe før. Jeg har bare set folks reaktioner på den bil før.

    Jeg er slet ikke selv til rat-style. Men jeg kan godt blive imponeret over andres arbejde, selvom jeg ikke selv ville lave det samme. At den her bil ikke er en gammel rusten golf1, er én af de ting som er fedt. Rat-style golf1'ere er jo set 1000 gange før...
    Man er nødt til at se ud over sin egen næsetip. Jeg kunne heller aldrig drømme om at lave en fin bil om til rat-style. Men hvis det er lavet ordentligt og rigtigt, så kan jeg godt synes det er fedt lavet. Og det er jo ikke min bil eller en bil jeg nogensinde ville købe, så hvorfor skulle det være synd? Folk må jo gøre hvad de vil med deres biler... Jeg vil ihvert fald hellere se en gennemført rat, end en tarvelig tysker.


  • #14   30. jun 2013 Jesper M. ja sagtens.. det skulle ikke røre mig det mindste at tage en rs6 og fucke den fuldkommen op.

    har sagt, lige siden at jeg var lille. at når jeg blev "rig" ville jeg tag en lamborghini gallardo, og bygge den om med hævet undervogn, rollcage, 33" hjul osv. og bruge lortet som mark racer.


  • #15   30. jun 2013 Lilledan

    Det da ikke noget med at vi skal se ud over vores næsetip, måske du skulle?
    Det er en smagssag, at jeg ikke kan lide den og du kan, gør jo ikke at jeg er ignorant.
    og ja, jeg elsker også driftbiler.
    sports vogne eller ej, de har i det mindste et ordentligt formål med ombygningen.

    Jeg skrev min mening om det, og jeg syntes det er et komplet spild af penge, ligegyldig hvad du skriver.
    gennemført rat style eller ej, rust er noget der skal fjernes i min mening.

    men det er ikke synd for bilen, det deres bil og hvis det gør dem glad, er det da uden tvivl det de skal gøre. Jeg vil bare ikke syntes det er pænt.

    og det kan godt være du hakker på vores mening, men hvorfor må vi ikke have vores, når du så tydeligt må have din?



    Discruci

    Men så igen, du ville have det sjovt i den lamborghini, og den ville have et formål.
    Så det jo ikke at ødelægge den, men udnytte den med et andet formål.


  • #16   30. jun 2013 Nickname:
    I må ikke have jeres mening, fordi jeg er GUD og det er kun min mening der tæller!!! smiley

    Det hele handler om at rat-style bare er en stylingsart. Ligesom tyskerstil, japanerstil, US-style, custom, bosozoku osv... Apropos bosozoku, så synes jeg absolut heller ikke at det er fedt og jeg synes det er meget meget underligt. Men jeg kan godt tage hatten af for håndværket og den gennemførte stil. Og jeg har det på samme måde med rat-style.
    Dét som "pisser" mig af, er når folk bare siger at rat-style er noget rusten lort. De ser en Audi og straks får de det til at lyde som blasfemi, som om nogen havde tørt røv i Grundloven eller tatoveret et spædbarn.
    Nu nævner du selv et ordentligt formål? Hvad er det egentlig? Hvis ikke rat-style er et ordentligt formål, så er alt andet styling vel heller ikke et ordentligt formål?

    Jeg siger ikke at folk skal synes at rat-style er the shit. Men de må da godt lige komme forbi deres rust-fobi og indse at det bare er en del af stilarten. En af de fedeste anerkendelser man kan få, er fra dem som kommer hen og siger: "Jeg ville aldrig have en bil som din, men jeg synes sgu det er et godt stykke arbejde". Og det er dét jeg mener med at folk skal se ud over egen næsetip.


  • #17   30. jun 2013 Nickname. Sandt, men tror største delen af folk ville se det som at ødelægge den smiley ligesom at de fleste folk ser rat style som at ødelægge en bil.

  • #18   1. jul 2013 Det kan du have ret i, men altså jeg er også mere til køreegenskaber fremfor styling.
    Men det er vel et formål hvis det er dét man går efter, det min fejl.

    Men jeg kan sagtens se at folk går helt amok over det, og nogen kan lide det og andre kan ikke. Jeg syntes heller ikke man skal gå amok fordi en har lavet noget man ikke kan lide, jeg gør det selv over nogen ting og det gør vi alle vel i ny og næ.
    Jeg er så igen bare mere til krom og glans end betalt rust haha smiley

    Discrucio
    Jeg ville syntes det var super fedt! Jeg elsker lamborghini'er, men lige dét ville da være sjovere end at have den på kedelige danske veje anyhow.


Kommentér på:
Audi rat styling?

Annonce