{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Dioder i loftet {{forumTopicSubject}}

Hej BG!!

Jeg har overvejet at sætte dioder i mit loft i min G2'er.

er der nogen der har erfaringer med at købe det hjem og sætte det sammen?? Altså vil gerne have en blå stjernehimmel, og har fundet de dioder jeg skal bruge, men ved ikke hvad for nogen modstande jeg skal bruge?? hvordan paralelforbinder jeg dem??

Mvh Patrick

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dioder i loftet
  • #1   25. jul 2013 prøv evt og søg herinde efter optisk stjernehimmel, det er efter min mening noget mere praktisk end dioder...

• #2   25. jul 2013 det er egentlig skide nemt..
    du smider bare alle plus kabler og minus kabler på alle dioderne sammen til en stor klat hver, så du i princippet har 2 kabler samlet til sidst, plus og minus. dem forbinder du så hver især til 12v, og til stel et sted på karossen, evt køb et par meter remotekabel til at få det ned et sted hvor der er god stel.
    derefter finder du et sted med konstant 12v, evt bag på radioen. derefter smider du en kontakt imellem stelforbindelsen du har lavet ud til karossen. mere simpelt er det vel ikke. smiley

• #3   25. jul 2013 kig på min golf, jeg lavede det osse med dioder, godt nok sidder de ikke lige men når det lyser blå i en radius af 4 meter rundt om bilen er det fedt.....jeg tog pæren ud til det originale kabinelys og så koblede jeg bare ledningerne til det orginale kabinelys så jeg kunne styre det på knappen oppe i loftet og lysene tændte når jeg åbnede døren:D Jeg har 100 stk i min

• #4   26. jul 2013 Men kan man forbinde dem allesammen i forholdsvis plus og minus, i loftet og så trække ét pluskabel og ét minuskabel fra loftet? Nogen der ved hvilke dioder og modstande jeg skal bruge?

• #5   26. jul 2013 Jo men problemet med det fiber dee er at de ligger og flakker og det sys jeg ikke om:(

• #6   26. jul 2013 Ja ligger de ikke og nærmest glimter?:)

Kommentér på:
Dioder i loftet

Annonce