Slidt batteri? {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg har en Mondeo mk3 årgang '02.
Når jeg starter den hver dag, går speedometer, og omdrejningstæller helt op (plejer den ikke at gøre). Og kan være sløv at starte, dog starter den.
Har også bemærket at de første 1000 m der køres kan den havde lidt prøvelser med at tage fat, som om den hoster lidt i det.
Jeg ved at hvis man tager strømmen helt fra bilen i 1 min eller mere, er det netop hvad den gør, mht. Instrumenterne.
Jeg ved ikke hvornår batteriet sidst er skiftet og har snart Haft bilen to år.
Jeg har en kraftig mistanke om at batteriet blot skal skiftes, men ville lige høre herinde om der kunne være andet galt? Sidste år blev tændrør, tændspole og tændkabler skiftet så det skulle være i orden.
-Kent
aug 2009
Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 3.665
dec 2011
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 38
Det har jeg desværre ikke mulighed for, har ikke en anden bil til det
Jeg tror jeg smutter ud efter et ordentlig batteri, jeg er 99% sikker på det er årsagen, men ville lige høre herinde først, det kunne jo være der lige var noget man overså
aug 2009
dec 2011
Jeg er vist ikke helt ordentlig udstyret
apr 2009
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 188 Svar: 1.235
Jeg mener der er da dumt at smide 800 eller mere efter et batteri hvis det ikke er det der er galt.
Jeg fik melding fra min mekaniker for 3 år siden at batteriet var færdig ved et service men bilen starter og kører uden problemer selv da der var frost vejr og -15 grader
dec 2011
aug 2009
Slidt batteri?