{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

flemming h
flemming h
Følger: 1 Emner: 32 Svar: 61

Clås fjernbetjening æder batteri på 24 timer {{forumTopicSubject}}

Hey. Som nævnt i overskriften dør fjernbetjeningen til clås med helt nyt batteri på 24 timer. Lige købt en peogeut 307 for et par uger siden. Fik at vide at fjernbetjeningen bare skulle have nyt batteri. Og da jeg skiftede det virkede den da også et par dage men stoppede så igen. Skiftede igen og denne gang holdte det kun et døgns tid. Nogle der har en ide om hvad der kan være galt og om jeg kan udbedre fejlen uden køb af ny nøgle? smiley

På forhånd tak for hjælpen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Clås fjernbetjening æder batteri på 24 timer
  • #1   21. aug 2013 ved det ikke er det samme, men har en avanceret lommeregner, som bruger 4 AAA batterier, for ca. 2 år siden, begyndte den at bruge alt strøm på blot 3-4 dage, uden at bruge den, skiftede så nyt batteri som hellere ikke holdt ret meget, så læste jeg i en forum, hvor der var en der stødte på samme problem, der stod så at man kunne adskille lommeregneren og rense knap kontakt overfladene med noget elektronik rens/ kontakt rens og det ville hjulpe, det gjorde jeg så og problemet blev løst, og nu holder batterierne ca. 7-8 måneder som det skal, måske vil det også hjælpe at rense knap kontakt overfladene på din fjernbetjening ? (både gummi delen og printdelen skal renses)

• flemming h
    flemming h Tilmeldt:
    mar 2008

#2   21. aug 2013 Jamen det er da helt sikkert en ide. Tak for rådet. Jeg prøver det af og håber på det bedste. smiley

• flemming h
    flemming h Tilmeldt:
    mar 2008

#3   21. aug 2013 En ide om hvor den slags rens kan købes?

• #4   21. aug 2013 thansen

• #5   22. aug 2013 haraldnyborg 40 kr
    thansen 49 kr (den jeg selv altid bruger)
    biltema 59 kr (hos biltema hedder den elektronik rens)

• flemming h
    flemming h Tilmeldt:
    mar 2008

#6   22. aug 2013 Tusind tak. Tager forbi thansen efter job smiley

• #7   13. dec 2015 Hej Flemming.
    Ved godt det er et gammelt emne, men fik du løst problemet? For har selv en 307 som gør det samme?
    Mvh. John

Kommentér på:
Clås fjernbetjening æder batteri på 24 timer

Annonce