{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.783 visninger | Oprettet:

Bo B
Bo B
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 18

opel Corsa sætter ud HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej derude
Har en Corsa fra 98 1,2 16v, den sætter ud når motoren kommer op i drift temperatur, så skal den lige stå ca. 10 minutter så kan den køre lidt igen. Har skiftet tændspole og tændrør men stadig har den samme problem. Er der nogen der kan hjælpe mig ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opel Corsa sætter ud HJÆLP
  • #1   22. sep 2013 Jer er næsten 200% sikker på at det er din krumtapsposionsføler der er dødende, dem sidder bag på moteren ned mod bundkaret ca midt på. min mors havde samme problem.

• Bo B
    Bo B Tilmeldt:
    sep 2013

#2   22. sep 2013 okey er det en man selv kan skifte eller skal den på værksted ?? den lyser også for motorfejl, den er blevet udlæst hvor de kunne se at luftmassemåleren var defekt, men nogen siger at det ikke er derfor den sætter ud ??

• #3   22. sep 2013 Ja føleren kan du selv skifte hvis man ved bare lidt om biler tager det under 10 min at skifte, det er ikke luftmassemåleren der gør at den går ud, men det kunne også lige så godt vare fejl på lamda sonden for luftmasse måler og lamda sonde laver samme fejl, det gjorde de på min mors som var en 1,2 16v fra 98.

• Bo B
    Bo B Tilmeldt:
    sep 2013

#4   22. sep 2013 ok tak for gode svar, jeg vil prøve og finde den føler du mener det er, og få den skiftet, der må vel gå en ledning ned til den, så den er vel til at finde frem til smiley

• #5   22. sep 2013 http://www.youtube.com/watch?v=QKb_TTQo0J4
    Ja der er ledning på, kig link og du skulle være blevet meget klogere.

• Bo B
    Bo B Tilmeldt:
    sep 2013

#6   1. okt 2013 Hej Lasse

du fik ret, nu køre den fint igen smiley TAK

Kommentér på:
opel Corsa sætter ud HJÆLP

Annonce