{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Peugeot 306 {{forumTopicSubject}}

Godmorgen BG

Nu skal jeg så til at skifte knastaksler i min peugeot 1.8 16v.

Er der nogen der kan fortælle mig tilspændingsmomentet på lejeoverfaldende til knasterne? og evt rækkefølge. Går ud fra det er samme rækkefølge som med et topstykke, fra midterste overfald og med uret?

Kan i så også fortælle mig om det er nødvendigt at få den kørt ind, eller kan det godt køre som det er med en gti indsugning med gti dyser?

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 306
  • #2   27. okt 2013 det er originale 2.0 16v gti knaster jeg vil ligge i


  • #3   27. okt 2013 ved du i øvrigt hvad den sorte boks der sidder på siden af gti spjældet er til? den med gul 2-polet stik?

  • #5   28. okt 2013 Så altså det kan ikke lade sig gøre at køre med gti udstødningsknasten??

  • #7   28. okt 2013 Den eneste forskel jeg kan se på mine knastaklser og gti'erne er at gti udstødninngsknasten har et hak i enden til den vacuumpumpe. Ellers har de samme dimensioner.. Har desuden monteret begge knaster i går.. Fungere ganske udemærket sammen med indsugningen, dog er der, som andre også siger at effekten ligger i de høje omdrejninger, og en smule bedre trækkraft i de lave. Ærgeligt at 1.8 motoren har så tidlig omdrejningsbegrænser, da den meget gerne vil fortsætte over de 6500 rpm.

    Har desuden også anskaffet mig gti udstødningsmanifolden. Skal bare tage mig sammen til at splitte hele undervognen ad for at få den skiftet..


Kommentér på:
Peugeot 306

Annonce