{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.188 visninger | Oprettet:

Ny Peugeot 308 touch screen {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Var ude og prøve den nye Peugeot 308 i går, og begyndte at lege med teknikken og så at der er en indbygget internet browser men kunne ikke få forbindelse til noget internet igennem min mobil (Iphone5) har fint forbindelse via bluetooth hvor alt virker undtagen internet.

Mit spørgsmål er så om der er nogen der kunne få det til at virke? og hvordan browseren er at arbejde med, har den jave, flash player og sådan eller hvad.

Når jeg førsøgte at forbinde til internettet kunne jeg vælge hvilken (profil) jeg ville bruge som forbindelse og der vælger jeg jo min mobil som har LTE forbindelse men kan se at der er en menu der hed noget med Internet (DUB) mener jeg den hed som er ligesom greayet out så du ikke kan vælge den, mangler der et modul eller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Peugeot 308 touch screen
  • #2   3. nov 2013 Nej desværre ikke, de havede åbenbart ikke hat tid til at lege ordeneligt med skærmen, så de sage at jeg allerede vidste mere om den end dem hehe den kan sku også meget fedt..

  • #3   3. nov 2013 Jeg mener skærmen er stort set den samme som i 208'eren og der skal man købe et wi-fi modul for at kunne bruge disse funktioner. Jeg mener dette modul koster omkring 3500 kr??

  • #4   3. nov 2013 Prøvede også 208 i går og de er slet ikke det samme de 2 skærme.. men kan så også være rigtig at der skal bruges et modul af en art så den kan koble på et hotspot fra min mobil?

  • #5   14. feb 2014 jeg er så den lykkelige ejer af en sprit ny 308 smiley for at benytte internetet skal man merkøbe et internet modul som i min bog er temmeligt dyrt til en bil i den prisklasse. mener det var 300 til 500 om måneden.. så er der en der finder en måde at bruge sin tlf til adgang eller andet høre jeg gerne fra jer.. det kobles til via usb i handskerummet... forresten er det en PISSE dejlig bil so far. er vild med det hele er i tuch displayet.

  • #6   15. feb 2014 Hej Kasper t,

    Okay tillykke med din Peugeot.
    Du må endelig lige filme eller bare beskrive hvordan browseren er at bruge når du kommer dertil.
    Fx om du kan benytte den helt som en normal browser, besøg evt bt.dk eller er der flash player installeret (youtube).

    JuniorM....


  • #7   19. nov 2015 Har selv en 308 sw allure du skal bare oprette igennem Bluetooth så husk at dele internet på mobilen så virker det smiley

Kommentér på:
Ny Peugeot 308 touch screen

Annonce