{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Start problemer Golf 2 ?1 {{forumTopicSubject}}

Min Golf 2 fra 1991, 1.3 med indsprøjtning, har de sidste par måneder døjet med at starte. problemet er starteren trækker MEGET langsomt rundt, specielt når den er varm. Den er nemmere at starte når den er kold, men når bilen har været driftvarm, trækker den så langsomt rundt, at den ind imellem ikke kan starte. 30 min efter, kan den lige slæbe sig igang.

Ting jeg har prøvet:
Ekstra stel forbindelse
Ekstra strøm direkte til starteren
Ny Starter

Aner ikke hva mere det kan være, Pllzzz Hjælp !?!?!?!

På forhånd tak - Michael smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Start problemer Golf 2 ?1
  • #1   5. nov 2013 Umiddelbart lyder det til at være et termisk problem..... men lige hvad og hvor præcist, er jeg sgu ikke helt sikker på? smiley Jeg havde problemer næsten magen til på min 2er Jetta 1.3i en gang, men det løste jeg med en ny styrerboks og et federe stelkabel fra gearkassen over på karossen..... men du skriver jo, at du har prøvet en ny stel....

• #2   6. nov 2013 Ja nemlig, har prøvet det stel, og det gav intet smiley men en skrev til mig det måske kan være mit batteri, så det vil jeg prøve.. er villig til at prøve alt lige nu, kan ikke slukke min bil lige hurtigt for at rende op i lejligheden, da jeg aldrig ved om den vil starte smiley så tror jeg prøver det først, ellers er det en tur ned til VW og høre smiley

Kommentér på:
Start problemer Golf 2 ?1

Annonce