Blinklys virker ikke og baglys opfører sig mærkeligt {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Min gamle Golf 3 er begyndt at opføre sig utrolig mærkeligt på det sidste. Det lader bare til at fejlene kommer væltende ind over den.
Mit største problem lige nu er, at blinklysene kun virker halvdelen af tiden. Jeg kan trykke på blinkknappen, og så blinker de, men øjeblikket efter virker det ikke, og efter lidt tid virker det så igen. Det sker tit at når jeg holder stille i svingbanen stopper det med at virke, men når jeg så kører igen, rundt i svinget, så virker det pludselig. Samtidig virker katastrofeblinket også kun halvdelen af tiden.
Samtidig har jeg fra flere hørt at alle lysene bagpå blinker som et helt diskotek og der er både tale om baglys, bremselys og blinklyset bagpå.
Hvad er det der er galt her? Sikring der ikke virker ordentligt?
Kortslutning? Fugt et sted i det elektriske system?
Jeg har fundet flere topics om lignende problemer, men ingen af dem nævner problemet med lysene bagpå
Please hjælp mig med at få min bil back to normal
mar 2009
Følger: 60 Følgere: 60 Biler: 6 Emner: 32 Svar: 487
aug 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Svar: 17
Det er garanteret stikket, det stikben som giver stel til lygten er irret væk.
lav en ny stelforbindelse til lygten uden om stikket så virker det igen.
aug 2006
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 15
Morten T: Hvorfor mener du det virker lige til jeg træder på bremsen? det virker jo netop ikke når jeg holder stille, men når jeg drejer?
aug 2006
Pil stikket af baglygterne og kig efter ir, rens dem evt. med et lille stykke sandpapir både lygten og det løse stik.
så har du lys igen.
apr 2013
Men hvordan kan ir forklare at hele lyset bagpå opfører sig så underligt. Det hele blinker som diskotekslys
apr 2013
jun 2008
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 1 Emner: 104 Svar: 661
apr 2013
Tror virkelig at mit ledningssystem er fuldstændig ødelagt. Den må på værksted en af dagene.
jun 2008
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 1 Emner: 104 Svar: 661
apr 2013
Det påvirker jo både at blinklys ikke virker, katastrofeblink ikke virker, forkerte lygter blinker ved katastrofeblink, og at der bliver genereret diskotekslys bag på bilen
Men jeg prøver at ringe til værkstedet hvor jeg sidst havde bilen inde, og spørger hvad det vil koste at finde fejlen og få den rettet
maj 2018
Følger: 1 Svar: 1
Blinklys virker ikke og baglys opfører sig mærkeligt