6.526 visninger
|
Oprettet:
Peugeot 207 går i eco mode {{forumTopicSubject}}
Hej bg
Jeg har denne 207er som er gået i eco mode har haft batteriet af bilen i 2 dages tid og da jeg så satte det på gik den i eco mode og blinker i batterilampen. Har udmålt. Sikringer, batteri og kontrolet starter det hele er ok.
Det der sker er at jeg sætter batteriet på og nøglen i tændingen. Den kommer med en masse fejlkoder og jeg prøver at starte den. Den klikker i brs boksen og går derefter i eco mode. Starter køre ikke rundt og der er ingen kontakt til motor.
Mit spørgsmål er hvordan skal jeg få den ud af eco mode?
Jeg har prøvet at nulstille brs boksen men uden virkning.
dec 2005
Følger: 21 Følgere: 24 Biler: 4 Emner: 102 Svar: 583
jun 2007
Følger: 30 Følgere: 31 Biler: 7 Emner: 69 Svar: 929
jul 2009
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 168
jul 2009
Helt enig.
den med lyskontkten er prøvet virkede ikke men prøver helt sikkert den anden.
jul 2009
dec 2005
Følger: 21 Følgere: 24 Biler: 4 Emner: 102 Svar: 583
Han havde rodet med noget ledning/anlæg/strøm......
Da han havde monteret polerne på batteriet igen, kunne bilen IKKE starte, starteren tørnede rundt som bare fanden, men bilen sprang ikke igang.Da han havde rodet med bilen nogle timer opgav han.
Bilen stod hos hans forældre, han havde smidt nøglerne på bordet og taget hjem.
Jeg syntes sgu at det lød noget underligt, så jeg neglede nøglerne og gik ud i hans bil, og fik fat i brugsforvirringen...
I den stod der at man skulle vente 1 min med at starte efter batteri polerne var genmonteret..
Kim Hansean . Der stod intet om at man skulle låse døre, tjekke benzin, gå på lokum, og drikke et glas mælk...
Som skrevet så prøvet...Jeg af/på monterede polerne, tog tid og da der var gået 1 min tændte info displayet selv...Jeg åbnede den ulåste dør satte nøglen i tændingen og bilen startede STRAX.
jul 2009
Peugeot 207 går i eco mode