{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.526 visninger | Oprettet:

Peugeot 207 går i eco mode {{forumTopicSubject}}

Hej bg
Jeg har denne 207er som er gået i eco mode har haft batteriet af bilen i 2 dages tid og da jeg så satte det på gik den i eco mode og blinker i batterilampen. Har udmålt. Sikringer, batteri og kontrolet starter det hele er ok.
Det der sker er at jeg sætter batteriet på og nøglen i tændingen. Den kommer med en masse fejlkoder og jeg prøver at starte den. Den klikker i brs boksen og går derefter i eco mode. Starter køre ikke rundt og der er ingen kontakt til motor.
Mit spørgsmål er hvordan skal jeg få den ud af eco mode?
Jeg har prøvet at nulstille brs boksen men uden virkning.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 207 går i eco mode
  • #1   19. nov 2013 Sæt polerne på batteriet, og vent mindst 1 minut inden du åbner døren og prøv så at starte bilen smiley

• #3   19. nov 2013 Tror batterispændingen er for lav måske.

• #4   19. nov 2013 er prøvet den vil bare ikke ud af eco mode?? smiley

• #5   19. nov 2013 kim hansen.
    Helt enig.
    den med lyskontkten er prøvet virkede ikke men prøver helt sikkert den anden.

• #6   19. nov 2013 cato winther. håbede jeg også men er ikke tilfældet.

• #7   19. nov 2013 Min Svorger havde på et tidspunkt en 207 benzin.
    Han havde rodet med noget ledning/anlæg/strøm......
    Da han havde monteret polerne på batteriet igen, kunne bilen IKKE starte, starteren tørnede rundt som bare fanden, men bilen sprang ikke igang.Da han havde rodet med bilen nogle timer opgav han.

Bilen stod hos hans forældre, han havde smidt nøglerne på bordet og taget hjem.

Jeg syntes sgu at det lød noget underligt, så jeg neglede nøglerne og gik ud i hans bil, og fik fat i brugsforvirringen...

I den stod der at man skulle vente 1 min med at starte efter batteri polerne var genmonteret..

Kim Hansean . Der stod intet om at man skulle låse døre, tjekke benzin, gå på lokum, og drikke et glas mælk...

Som skrevet så prøvet...Jeg af/på monterede polerne, tog tid og da der var gået 1 min tændte info displayet selv...Jeg åbnede den ulåste dør satte nøglen i tændingen og bilen startede STRAX. smiley

• #8   19. nov 2013 skal prøves. har bare taget polerne af og på 100000000000 gange nu men kan da godt være der ikke er gået 1 minut inden jeg har prøvet at starte den. skal prøves tak drenge smiley

Kommentér på:
Peugeot 207 går i eco mode

Annonce