Problem med front-visker 406 {{forumTopicSubject}}
Har en 406'er hvor front-viskeren pludselig stoppede med at virke den anden dag.
Konen kører med både sprinkler og visker og så kører den lige op og ned 1 enkelt gang og så virker den ikke mere.
Hvor mange ting kan der fejlfindes på? Bagrudeviskeren og sprinklervæske virker fint - også sprinklervæske på forruden, så mistænker lidt viskermotoren for at være brændt af? Kan dette være rigtigt, eller sidder der relæer eller andet rundt omkring jeg kan tjekke/skifte?
Jeg har tjekket sikringer under rat samt ude i motorrum og der er ingen af dem der er sprunget, dog ser et par af dem "slidte" ud (de ser ud til at være en smule bøjet) - bør jeg skifte dem ud eller er det ligegyldigt?
Så har jeg en viskermotor med arme til at ligge som jeg overvejer at skifte først - inden jeg går igang med at pille batteri, airbag og rat ud for at skifte armen
Hvis andre har idéer/forslag til min fremgangsmåde/fejlsøgning så skriv gladeligt - for sidder der noget et sted som jeg ikke lige ved, så modtages det med kyshånd
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Problem med front-visker 406