{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Batteri driller på bmw
  • #1   22. nov 2013 Husk nu at købe det helt rigtige batteri og så skal det desuden kodes smiley
    Det kan godt gå lidt galt hvis det er er uoriginalt batteri .. Men prøv lige at få det kodet, for det skal det i hvert fald smiley

• #2   22. nov 2013 Burde ikke have noget at sige, men lav det man kalder et batteri. reset, af med minus Polen i min 15 min, så på med den igen, de kan lave lidt ballade.

Hvis du ændre batteri ifh til det der sidder i, f eks til et AGM, flere amp osv så skal det kodes ellers skal det "bare" reg med en tester.

• #3   22. nov 2013 Oki tror min mekaniker får lov til at kode det i morgen så smiley

• #4   22. nov 2013 Er det forresten en god ide, at jeg købte et varta istedet for et originalt?

• #5   22. nov 2013 PS. Har dog ikke noget med det lys at gøre, så af med polen i 15 min, så er jeg næste 100 På det virker smiley

• #6   22. nov 2013 Havde det været min BMW havde jeg købt et originalt, for har bøvlet med at få dem kodet et par gange ude på værkstedet .. Og hvor det også har resulteret i nogle mystiske fejl/afladninger .. (Er selv mekaniker)
    Men tag ind forbi din mekaniker, det behøves ikke være på et autoriseret værksted smiley Uanset om batteriet er 100% magen til, SKAL det kodes hver gang .. Og så er jeg ligeglad med hvad du siger BMW*maybe* ..

• #7   22. nov 2013 STB. Det var nu slet ikke et angreb på det du sagde smiley
    Men hvis man skifter batteri, af samme slags, skal man kun registrere det, med en tester, i DME/DDE da man ikke skal ændre måden den lader på ifh til hvis du smider et i med flere AMP eller et AGM, så skal den kodes, med ISSS/ISPS, så ændres ladefunktionen.

At den ikke er kodet eller reg har ikke noget med lyset i kombi at gøre smiley

Kommentér på:
Batteri driller på bmw

Annonce