{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.253 visninger | Oprettet:

dunke lyd ved acceleration {{forumTopicSubject}}

Heey guuys har lige brug lidt hjælp...
Det dunker lidt ved acceleration.. når jeg gir gas når den står stille siger den ik noget men når jeg køre lyder det nærmest som en v6er... Kan det være støddæmperne .. for de skal skiftes nemlig.. eller skal det lyde sådan.. det en Audi a4 1.8t...

Her er link så i kan høre det...

http://www.youtube.com/watch?app=desktop&persist_app=1&v=uyBPIN7jX2E

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dunke lyd ved acceleration
  • #1   27. nov 2013 Er der ingen der ved hvorfor det siger sådan... ?

• #4   27. nov 2013 Nej der er intet med rattet eller noget den køre super

Altså man kan heller ik høre det så meget.. den lyder bare som v6er.. når man køre.. og det følger med accelerationen . Så jo hurtiger jeg accelerere jo hurtigere er lyden også.. så den følger med og køre jeg en jævn hastighed siger det ikke noget som sagt kun acceleration

• #5   27. nov 2013 Hvilken slange tror du der er.. ? Hvor sku den ligge musti.. for den siger jo ik sådan jeg står stille og og køre op i omdrejninger

• #8   27. nov 2013 Ok må jeg lige prøve... Men din sagde præcis på samme måde så lød lidt som en 6cylinder ..Når man kørte og intet når du stod stille..?
    Og tak for hjælpen

• #11   27. nov 2013 Super tak guuys prøver lige at kigge

• #12   27. nov 2013 Altså har kigget lidt under motorhjelmen alt ser ud til at side fint men der er standart luft filter på og den der plastik kasse der sider fra grillen og der ind til sider lidt løst... Og kan ik rigtig komme under bilen lige nu.. men det ik en slem lyd.. altså det gir bare lidt mere brøl så det nærmer sig en v6 lyd.. kan det så være noget neden under .. det siger mest lige omkring 1000 til 3000 omdrejninger.. prøvede også at sætte den i gir og stille rykke bilen og der kommer det også lidt men som sagt intet når den står stille og køre den op i omdrejninger..
    Men der er kommet nye udstødninger på som gir noget mere lyd og større rør hele vejen igennem kan det være det der gør det lyder sådan.. men så det jo mærkeligt at det ikke gør det når man står stille

• #14   27. nov 2013 Nu spiser jeg lige då tjekker det bag efter . Men hvis den gør det hvad så.. ?

• #16   27. nov 2013 Tænker du på udrykkerlejre...?

• #17   27. nov 2013 Nu prøvede jeg som du sagde .. det kunne godt lyde som om det kom derfra men ved ik for det var svært at det høre det.. det kommer mere når jeg køre.. men som sagt prøvede lige at sætte håndbremsen i og prøvede at trække syntes det kom lidt.. men hvad gør jeg så. For deb trækker super og gearne skifter super altså den fejler intet bortset fra lyden der..

Kommentér på:
dunke lyd ved acceleration

Annonce