{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  instrument på passat 3C
  • #1   1. dec 2013 Google is your friend

• #2   1. dec 2013 Du skal bruge:

1. Nyt speedo
    2. Ny ramme/liste til speedoet
    3. Adapter der kan konvertere fra gammelt stik til nyt stik. Kan købes hos carsystems.pl
    4. En gut med VCDS der kan kode km/oliestand og andet over på det nye speedo fra det gamle.
    5. Evt ny CAN-gateway. Kan du partnr. på din nuværende? Du kan finde den under rattet.

Jeg har selv fået lavet udskiftningen på min golf plus (se evt. mit før-efter billede for ref.) og jeg er super glad for det. Passat-ejere er heldige at startspærren ikke sidder i speedometeret og det gør det langt nemmere at skifte det.

• #3   1. dec 2013 Christoffer, Startsspærren sidder da også i speedometer på Passat'erne? Det har jeg aldrig hørt om det ikke gør. Det gør det hvert ifald på min 3BG. Så tror også det gør på 3C .

Angående VCDS kræver det at de nye speedometer ikke har kørt mere en 100 km, eller kan et VCDS ikke rette KM standen i det.

• #4   1. dec 2013 Michael R - i 3C og opefter sidder det i et separat modul. smiley Tro mig, jeg undersøgte det meget da jeg skulle have det i min golf og bed i det røvsure æble da jeg fandt ud af at alle undtagen Passat (3C og opefter selvfølgelig) havde det i speedometeret. Fik en polak til at kode det men han gjorde sku også et godt arbejde! smiley

• #5   1. dec 2013 Tak for det fine svare allesammen !

kan jeg godt smide 3AA bræt over i min passat 3c 2006 1.9 tdi eller skal det være en 3C8 ??

• #6   1. dec 2013 Christoffer P :

mit gateway 3C0 907 530 M

• #8   2. dec 2013 Jeg må ærlig talt indrømme at jeg ikke har den store viden om 3C8 vs 3AA, jeg tror at din passat er for "gammel" til 3AA. Hvis jeg var dig ville jeg prøve at finde et Premium-cluster, altså et cluster som har farvedisplay istedet for det sort-hvide da det bare ser så meget bedre ud! Jeg var i hvert fald ikke i tvivl om hvad jeg ville vælge når jeg nu alligevel skulle igennem møllen.

Jeg var dog heldig med at finde mit Premium-cluster. Jeg kunne ingen steder finde det, andet end et enkel fra en Touran som lå i Helsingborg. Ham der kodede mit havde dog en ramme til en Golf Plus så vi byttede bare over. smiley

Kommentér på:
instrument på passat 3C

Annonce