{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.497 visninger | Oprettet:

Morten L
Morten L
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 38

Visker går langsomt +stopper {{forumTopicSubject}}

Hey BG, har læst & søgt lidt på forummet, men ingen søgninger gav pote.

Har en Seat arosa (polo 6n godt og vel)
Viskerne kan finde på at stoppe efter 10min eller bare gå super langsomt inden de dør
men nogen gange ingen problemer i 30min andre gange død efter 3min, har brugt dem hele sommeren uden problemer men nu begynder de på det samme show som de sidste 3 år, og armen ud af vinduet med en vandskraber er ikke sjovt.

De kører nogen gange hurtig, nogen gange langsom, til sidst stopper den efter nogle hak.

Har haft den på værksted med Ny visker motor, Ny viskertræk, ny visker kontakt. problemet opstod stadig, så på med det gamle igen.

De sagde på værkstedet det er en ledningsfejl et sted og ville gerne skifte alle ledninger mellem viskermotor, kontakt og relæ etc. men fik det ikke gjort da pengene pressede.

Nu hører jeg jer, skal jeg skifte mit visker relæ? checke stel forbindelse? eller bare smide den på værksted og modtage en regning på 10.000kr for de skifter en ledning?

Eller er det slet ikke en el fejl?

Tak

Morten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Visker går langsomt +stopper
  • #1   9. dec 2013 Jeg ville prøve relæet....

• #2   9. dec 2013 Du skal i hvert fald ikke give 10.000 for at få lavet vinduesviskere på en Seat Arosa!!! relæet kunne du godt prøve at skifte, hvis du har prøvet at have en ny motor og nyt stangsystem på. Ellers ledninger, ja.. Hvis du selv er lidt snild på fingrene kan du jo også prøve at skifte ledningerne selv hvis det er - de skal jo ikke så langt smiley

• Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    dec 2011

#3   9. dec 2013 Jesper P
    Jeg er kyndig med biler men det elektriske net til bilen er jeg dog ikke.

Mit visker relæ klikker også når den skal være med nogle sekunders interval.

Burde et relæ klikke eller være stille?

• #4   10. dec 2013 10.000 KR ?

Havde samme problem på min ibiza og da tog jeg den af og skilte den ad, inde i den er der nogle tænder og en skinde den går på, der skal du bare smøre så kører den igen smiley Det er med garanti .. Har gjordt det på utallige biler hidtil .

• Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    dec 2011

#5   10. dec 2013 Siqu P

Tog hvad af, skinde? smøre hvad?

• #6   10. dec 2013 Skil viskertrækket ad og smør det. Vag irre i ledene så de gør det trick der... Endnu nemmere, byt til nyt træk...

• Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    dec 2011

#7   10. dec 2013 Madsen
    Læser du tråden lidt mere grunddig kan du se jeg HAR prøvet nyt træk, ny motor og ny visker kontakt.

smiley

• #8   10. dec 2013 Jeg tager viskeren helt af, og skiller den ad så du kommer ned til ledene, der smører jeg den med lidt WD40 og kommer noget fedt i tandhjulene som sidder i selve viskeren. Det er ikek et stort projekt. ½ time ca. smiley

Det virker hvergang for mig, bare viskermotor virker som den skal smiley
    Men det er rust / kalk der sætter sig imellem og stopper for den.

• Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    dec 2011

#9   10. dec 2013 Smider den på værksted her på fredag da det er en ledningsfejl et eller andet sted.

Tak for hjælpen ellers (:

Kommentér på:
Visker går langsomt +stopper

Annonce