Grand pajero di-d 3,2 - slog en bøvs {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg søger en der har kendskab og mulighed for at kigge på en som denne, det er en Grand Pajero di-d 3,2, fra 2008 (mener den har kørt 135.000km) med automat... Har ingen tiltro til Mitsubishi værksteder, da 3/4 værksteder i nordsjælland har prøvet at tage røven på os med fejl på den.
1 eksempel: den sidste sagde turboen var død, og det ville koste 26.000kr, og det kostede så ca 1.000kr for adskildelse og rensning af en ventil der var soddet til.
2. eksempel: gik underligt i gearkassen, og gik i nødprogram - det sagde et værksted var en styrecomputer der skulle skiftes 10.000kr anden sagde det var defekt gearkasse $$$$$. Det viste sig at være en opdatering af gearkassestyringen - 1.200kr.
Og ham jeg normalt bruger, til at hjælpe han er udrejst de næste 13 måneder...
Problemet var at den havde hestetrailer på og holdt i et lyskryds, og da kæresten trådte på speederen for at komme i gang, der slog den en bøvs, og så kig den kold, olielampen lyste og ladelampen. Der blev konstaterede at den manglede olie, og hun plejer at være flink til at tjekke den og jeg ved jeg gjorde det for en små 3 ugers tid siden... den var ca 0,25-0,50L under minimum... Og den blev prøvet at startet, efter olien var efterfyldt, men gik ikke i gang... og da jeg kom der, der havde falck manden også prøvet, og den lød som om den nogle gange prøver at komme igang, og nogle gange som om der ikke er nogen kompression på...
Men udover dette er min kendskab til sådanne nye biler 0, jeg roder normalt kun med veteranbiler, så har ingen ide om hvor man skal lede med alt det elektronik der i dag... Så derfor søger jeg en der har en tester, eller har kendskab til disse motorer, da jeg ikke tør sende den til Mitsubishi...
Det skal siges bilen står i Allerød, hvor der næsten er alt i udstyr, bare ingen viden om denne bil... Så søger en der kender denne type motor, eller en der har en tester i første omgang...
Hvis der er en der skulle have mulighed for at hjælpe med dette, så må personen gerne smide mig en PM.
På forhånd tak
Henrik
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Grand pajero di-d 3,2 - slog en bøvs