{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Bmw Xenon adapter {{forumTopicSubject}}

ja jeg er ved at montere xenon på min bmw e46. men så, så at det er en fatning der holder pære...så skal bruge en adapter smiley

Fandt dem her. men hva er forskellen ?
http://everlight.dk/xenon-tilbehoer/adaptor-til-xenon-paerer/bmw-e46-2-adapter.html

http://everlight.dk/xenon-tilbehoer/adaptor-til-xenon-paerer/bmw-e46-adapter.html

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw Xenon adapter
  • #2   14. dec 2013 nu er det jo så ikke ulovligt at montere xenon på en e46.. så det kan du jo definere på mange måder - det er jo generelt ikke ulovligt at eftermontere xenon bare man gør det rigtigt men det er jo også pisse ligemeget da det ikke er det han spørg om.

Går udfra du skal bruge Adaptere fra Bilens oprindlige H7 til DS2 ? jeg har selv nogen forskellige liggende fra div. ombygninger tror faktisk jeg har et nyt sæt DS2 adaptere

• #3   14. dec 2013 ja det tænkte jeg os da jeg skrev det. smiley men det er til lang lys, så det burde ikke gå ud over andre. jeg har haft fatningen ude. men jeg kan ikke se forskellen ?
    om det er til facelifted ( staves ) og ikke facelifed ?

• #4   14. dec 2013 det er sådan en stor fatning med dreje lås på smiley

• #5   14. dec 2013 du er nødtil at starte helt forfra jeg forstår ikke noget af hvad du vil......

har du ORG Xenonlygter på ? og vil have Xenon i det langelys ?

• #6   14. dec 2013 nej jeg har ikke xenonlygter på.

• #7   14. dec 2013 Altså.. Den som du linker som nummer 2, ligner jo den som sidder i en E46 lygte, så vil da gætte på det er den?? Det er holderen til H7 pæren jo..

Men har du kigget i dit motorrum overhovedet?? For så burde du da kunne se hvilken der ligner den som du skal bruge?? Men stadig, mit gæt er nummer 2 smiley

• #8   14. dec 2013 Du ødelægger hurtigt xenonpæren hvis den skal bruges til fjernlys. Hvis jeg ikke husker forkert er det pivlet at montere en ordentlig Bi-Xenon projektør i en E46. smiley derfår du både nær- og fjernlys i samme pære.

Kommentér på:
Bmw Xenon adapter

Annonce