{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slå kørelys fra peugeot 206
  • #1   18. dec 2013 300? bare spyt i kassen smiley

• #2   18. dec 2013 Jeg har en PP2000, bor lidt nord for KBH. Det koster ikke noget at vi giver det et forsøg. Skriv en pb hvis det er noget for dig.

• #3   18. dec 2013 300 kr i KBH? Det er da meget billigt. Det er bare at komme afsted...

• #4   18. dec 2013 er der ikke et relæ du lige kan hive op?

• #5   18. dec 2013 Haha skal i ud og lave krim?? smiley

• #6   18. dec 2013 Kristian har tilbudt at hjælpe med det.

300kr for 10-15 mins arbejde? aaaah hold nu op smiley

Der sidder en sikring som i manualen beskrives til at sikre "kørelys" men hiver man den ud slår den baglygterne og positionslys fra permanent. Peugeot siger det ikke er et relæ men at det styres i BSI'en.

André det er i forbindelse med at jeg vil lave reduceret spænding på forlygterne og slukket baglys som "rigtigt" kørelys istedet for peugeots fesne forsøg...

• #7   18. dec 2013 Lad nu VÆRE, med det slukket baglys! Det er jo fucker irriterende når man er vant til at der er lys på bilerne! Forstår satme ikke den nye dille med slukket baglygter!

• #8   18. dec 2013 HenneR ! Fordi det intet gavner i dagslys og når sigtbarheden er god. Man skal ikke skifte pærer så ofte og så sparer man en lille sjat strøm.

Går ud fra at du slukket lyset når det ikke gavner dig der hjemme også?

• #9   18. dec 2013 og så er der alle de fjolser der ikke tænder baglygterne i tåge eller mørke . holder med henner i den her tråd

• #10   18. dec 2013 hvis du endelig skal have dem slukket, så skal du jo have automatisk kørelys med sensor, ellers glemme du at tænde det når det bliver mørkt..

• #11   18. dec 2013 Spare strøm? Du betaler jo alligevel ikke for den strøm din generator laver? smiley Og det skader ikke at have det tændt når sigtbarheden er god? Du gør dig samtidig også mere synlig med lys på om dagen.

• #12   18. dec 2013 kun spader slukker frivilligt for baglyset..

• #13   18. dec 2013 Hvorfor vil du slukke baglygterne??
    Hvis man ikke har råd til den pære det måske koster mere i bilens levetid, burde man vist lægge sin energi andetsteds..
    Jeg tænker tit over hvorfor folk kører rundt sådan. Det ser jo ud som om der er noget galt med deres spand? Herhjemme har vi bare lys på og sådan er det..
    Og du bruger flere penge på at få taget kørelyset fra og gøre dit liv besværligere end et par pærer koster smiley
    Hvad koster en ny bagende forresten når du blir bagpulet af en lastbil den dag du glemmer at tænde det?

• #14   18. dec 2013 Ro på.

'kim' Helt enig dem som glemmer/ikke kan finde ud af at tænde lyset når det er påkrævet er pisse irriterende.

Daniel ! Det tvivler jeg virkelig meget på. Der er ikke lys i instrumentbrættet med mindre man sætter nærlys eller positionslyset til. Så det kommer ret hurtigt af sig selv når man ikke kan læse speedometeret.

Rico Jeg er ked af at sige det men generatoren laver ikke strøm ud af ingenting, ellers så tror jeg da jeg skal begynde at sælge strøm til DONG Energy efter jeg har kørt en tur. Det er ikke et lov krav, og hvis man benytter halogen pærer så springer lortet årligt.

cs Uha nej nu bliver jeg sku helt ked af det :''''(

• #15   18. dec 2013 André det er da utroligt at folk i resten af europa faktisk overlever en enkelt dag i trafikken, prøv at tænk hvor mange som kører uden baglygterne tændte de er jo i konstant livsfare smiley Rolig nu ikk

• #16   18. dec 2013 Du bruger brændstof på at få motoren til at rotere, og motoren får din rem til at trække din generator. Så i princippet laver den faktisk strøm ud af ingenting? Den får ikke strøm andre steder fra?

Men du spare jo næsten ingen brændstof på at slukke et par pære? Forstår ikke hvad du får ud af at slukke dem? smiley

• #17   18. dec 2013 #15 folk i resten af europa er vant til at der ikke er lys på bilerne. Herhjemme opfatter vi let en bil uden lys på som slukket.
    Ligesom du lægger mærke til hvis en bil mangler en nummerplade. Men det gør de sgu nok ik i Thailand!

Jeg siger bare.. Det giver ingen mening?

Kommentér på:
Slå kørelys fra peugeot 206

Annonce