{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udluft bremsesystem efter ABS-blok skifte
  • #1   21. dec 2013 Vil nok være en jævn god ide.

• #2   21. dec 2013 De fleste biler skal det tester på for at få alt luften ud smiley

• #3   21. dec 2013 Der skal altid luftes ud når du har haft åbnet dit bremse system. Og der skal ingen tester på. Kun alm udluftning

• #5   21. dec 2013 måske du ikke bør lave bil

• #6   21. dec 2013 Og så skal du så nok bare undlade at svare på noget når det drejer sig om en Omega . Der kommer du så aldrig i nærheden af min viden om den bil. Så Klap munden i når du ikke er klogere. Og sjovt nok står det heller ikke beskrevet i TIS 2000 Som er Opel's eget rep program som du så åbenbart heller ikke har adgang til. I guder en tåbe som dig skal man da ikke tage imod råd fra.

• #7   21. dec 2013 Ro på Erik du er ikke opel gud på 43år de unge lærer mere i dag end du kommer til

• #8   21. dec 2013 blien har udvilket sig over 200% siden du bliv udlært

• #9   21. dec 2013 Nu ved Erik P at det tilfældigvis drejer sig om en Omega B, men jeg kunne jo også bare have skrevet hvilken bil det var på. smiley

• #10   21. dec 2013 Nu er jeg heldigvis ikke mekker. Men en person som har lært at fejlfinde uden at tror det hele kommer frem med et tekst fra en tester. Men Ja jeg ved hvilken bil Nick køre i og har hjulpet ham med mange ting igennem tiden.

Og mon ikke man efter 11 år med Omega B kender alle ting der laves på den model. Så det kan sagtens være at andre nyere biler skal bruge en tester, men det er totalt ligegyldigt når det er en Omega B.

Så derfor skal man ikke angribe folk ved at man ved påstå de ikke ved hva man laver. Og har man ikke viden om den bil der spørges til . Tjaa så tie stille og lade dem svare der kender bilen til mindste skrue og møtrik.
    Jeg kender ikke til mange andre biler og angriber aldrig deres viden på det punkt. Men ang Omega. Tjaaa så skal man dælme stå tidligt op for at vide meget mere om dem end jeg gør.

• #11   21. dec 2013 hvor skulle vi vide fra det var en Opel Omega B, årgang 1994 - 2003 (De FLESTE biler skal det tester på for at få alt luften ud) om der skal på omega skal jeg ikke udtale mig om men det kan man se hvis man har adgang til autofontal eller op-com tester

Kommentér på:
Udluft bremsesystem efter ABS-blok skifte

Annonce