{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gevindundervogn
  • #1   13. jan 2014 gevind undervogn til 6k (god kvalitet) findes ikke , desuden er det spild af penge med justerbare undervogne medmindre du kører på bane og ved præcis hvordan du indstiller dem ...

skal du have en god gevind undervogn kan jeg anbefale en AST , men forvent en pris omkring 30000.-

• #2   13. jan 2014 Haha.
    Du har vist ikke prøvet en Bilstein eller HR.

Send mig en besked så skal jeg lave et tilbud til dig.
    Jeg har solgt en del undervogne til feks. Audi.

Søren Fredslund

• #4   14. jan 2014 sjovt du netop nævner de 2 jeg har haft dem begge på en BMW m3. vil du bare have udseende og bilen ser fin ud i stance , så er de da ok .

men en seriøs justerbar gevin undervogn med bump/rebound justeringer osv der rent faktisk tager det dynamiske med og rent faktisk fungerer til SERIØS opsætning af f.eks en trackday bil så er du bedre sat med en alm sports undervogn til 6000 hvis man ik er klar til at bruge penge på noget seriøst grej...

men af de 2 du nævner var det Bilstein der virkede bedst på en m3 ...

• #5   14. jan 2014 MEN så er spørgsmålet jo også hvor meget man vil gøre ud af det smiley siger ikke det er noget lort som sådan , men jeg forstår bare ikke meningen med en gevin undervogn hvis man ikke rent faktisk bruger den til at justere bilen ind til forskellige baner selvom de er begrænsede uden rebound/bump settings til de priser der bliver nævnt, så hellere have en fast ikke justerbar sports undervogn der står som den skal fra fabrikken uden man skal skrue for meget frem og tilbage , de fleste sætter den jo alligevel efter hvordan bilen "ser ud " og ikke efter bilens køreegenskaber.

• #6   14. jan 2014 Til den pris vil jeg sige at eibach prp street er det bedste valg har kørt med min i 2 år nu. Og den virker bare og rigtig god komfort er ikke hård at køre i. Havde et pproblem med gummibøsningerne blev løse i de bagerste dæmper skrev til forhaldleren og fik 2 nye dæmpere uden beregning skulle bare sende de gamle retur. Jeg gav 5600 for min i tyskland med fragt

• #7   14. jan 2014 Dennis: Du skyder jo helt over målet her.
    Vi er enige om at en gevind til motorsport nok ikke fåes til 6k men som jeg læser det skal Kenneth ikke køre Le Mans i denne sæson i hvert fald.
    Så skal vi ikke bare sige at til gaden er en gevind til 6-8k da en fornuftig løsning?
    *
    Her er et par undervogne fra Bilstein jeg har monteret.

Søren Fredslund

profilbillede
Kommentér på:
Gevindundervogn

Annonce