{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  obd tester.
  • #1   21. jan 2014 Den kan klare nogle biler fra efter 2005 men kun lidt live data og slette enkelte koder(har selv haft den) vil klart anbefale dig at bruge lidt flere penge på en autocam eller delphi 150 clone som koster i omegnen af 1000-1200 kr de er pengene værd(har selv delphi 150 clone) har selv prøvet 4 forskellige testere og må sige at denne lever pop til hvad en hjemme tester skal kunne.

Vh jannik

• #2   21. jan 2014 kan da sige at deres testete biler ikke er reelle.

BMW 316I 1996 ISO Gasoline er en E36 og de har ikke OBD2, de har bmw's eget stik og OBD1 (min er fra slut 96 og den er obd1 med det runde bmw stik)

• #3   21. jan 2014 Hvad bil skal du have testet da jeg vil sige det er bedst at have den tester der går til det rigtige mærke/mærker. Jeg har selv en opel tester og den virker uden problemer.

• #5   21. jan 2014 Anders hvad hedder den tester? Er det med program så man vælger bilmærke,model PSV?

• #6   21. jan 2014 jeg skal bare have en tester der kan tage de fleste mærker. og den skal kunne tjekke fejl og slette fejl det er faktisk mine krav.

Kommentér på:
obd tester.

Annonce