{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Eftermontering af betjent centrallås {{forumTopicSubject}}

Hej BG. Lige et hurtigt spørgsmål. Jeg har lige modtaget min centrallås styrringsboks til eftermontering i min Focus MK1. Derpå er der mulighed for blink indikator. Så er spørgsmålet:
Sidder det ledninger ved centrallås modulet eller skal jeg finde ledningerne andet sted fra f.eks. ved haveriblink. Der sidder også et løst multistik sammen med stikket til centrallåsen. Jeg tror det er hvis jeg havde originalt fjernbetjent lås. Måske jeg kan luse en ledning derfra. Og så ledning til trunkrelease vil jeg også gerne have oplyst. Jeg mener jeg har set et fint diagram og forklaring på montering herinde, men jeg kan ikke finde det nu. Jeg mener at Ford kører med negativ styrring.
Tak for hjælpen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eftermontering af betjent centrallås
  • #1   21. jan 2014 På mit eftermonterede centrallåssystem var der to ledninger, der skulle til blinklys (venstre og højre). Begge havde ensretter på ledningerne, da hvis der kun er en ledning forbundet til begge sider, vil alle blinklys blinke, når du blinker enten til venstre eller højre. Hvis du starter fra havari, skal man nok kun bruge den ene ledning. Sætter du det til blinklys, skal der et i hver side - ligegyldigt hvor smiley

Kommentér på:
Eftermontering af betjent centrallås

Annonce