Passat starter ikke {{forumTopicSubject}}
Hej BGer.
Min dejlige passat fra 2004 1.9 TDI har fået en sygedom.
I sidste uge, havde jeg problemer med at starte den, starteren fis bare rundt, og tog ikke fandt til tider.
Jeg køret bilen til mekaniker, hvor de så skiftede starteren.
Nu kunne den så starte igen, Med lidt kørsel syntes jeg at bilen er begyndt at larme en del i tomgang, som om et eller andet sidder løst. Og at den hakker når jeg acc stille og roligt, lidt som om et motor ophæng er gået.
her forleden, skulle jeg starte bilen. Og der opstod samme problem som inden jeg afleveret den til service i sidste uge. Skidtet ville ikke starte, og fis bare rundt.
Jeg var så heldig at kunne skubbe vognen igang ned af en bakke, og der kom også liv i den. Jeg trillede der ud af, men opdagede nogle mystiske lyde ude fra motorrummet omkring starteren. Det var som om at en pose skruer fra kastet ind i gearkassen,
Jeg triller hjem, lader bilen så. Skal så til at køre igen, og nu er den skal ikke til at få i live, starteren siger kun klik som om den er blokeret. bilen vil nu ikke engang bevæge sig i gear.
Efter lidt frem og tilbage i alle gear, er det som om den slipper i blokeringen, og jeg kan få kilderem m.m. til at flytte sig i gear, men starteren fiser bare rundt.
Hvad er skyld i det her ?
Jeg tænker med det samme svinghjulet, det kan næppe være starteren som er hel ny.
Nogle gode bud, ?
Mvh. Lars
sep 2007
Følger: 53 Følgere: 60 Biler: 11 Emner: 316 Svar: 2.114
Du har nok strøm på batteriet?
sep 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 4 Emner: 64 Svar: 163
sep 2007
Følger: 53 Følgere: 60 Biler: 11 Emner: 316 Svar: 2.114
sep 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 4 Emner: 64 Svar: 163
sep 2007