mazda 323f bj sportive 2.0 {{forumTopicSubject}}
Hej alle .
Jeg har for en måneds tid siden købt en mazdmazdmazda 323f 2.0 bj sportive ...
Nu er der så bare lige et par problemer som jeg håber i kan hjælpe mig med ...
1. - lampen til håndbremsen er begyndt at lyse konstant , også når jeg kører , dog hvis jeg laver en hård opbremsning og giver gas igen slukker den , men tænder så igen næste gang jeg bremser .. - hvad kan det være ? (Det skal siges at når jeg parkerer trækker jeg ikke håndbremsen , sætter kun bilen i gear efter den er begyndt på det)
2. - når jeg kører over bump , selv en lille ujævnhed i vejen , klonker det fuldstændig vanvittigt fra højre bag , detlyder seriøst som om højre fjederben i bag er på vej op gennem bilen , tror lidt det er fjederbenet , men vil godt høre jeres mening .
3. - hvis det er fjederbenet , hvordan afmonterer man så det i toppen ? Er det 2 bolte nedefra ? Eller er det alt beklædning inde i bilen der skal afmonteres ?
Skriv gerne tallet , 1, 2 eller 3 ud fra det i svarer på ..
På forhånd tusind tak
jul 2004
Følger: 49 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 6.364
2. Kødben
3. ikke fjerderben, men kødben som sidder på fjederben til krængningsstab.
Kan selvfølgelig godt være fjederbenet, der skal du ha beklædningen af, og så sidder der 2 møtrikker, kan sgu godt ske det er 3 i toppen af tårnet.
aug 2009
Følger: 8 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 207 Svar: 511
Dog kan jeg se når der bliver trykket ned på bilen , at der er som om støddæmperen går helt i bund , så tænker det måske er det ? Det lyder virkelig ikke som kødbenet ..
jul 2004
Følger: 49 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 6.364
mazda 323f bj sportive 2.0