{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.398 visninger | Oprettet:

Dobbelt pladet svinghjul! {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal have fundet ud af hvilket svinghjul der sidder i min Seat Cordoba 1.9 TDI 100 hk. fra. 08/2007. Motorkode: AXR

Jeg er interreseret i at vide om det er en enkeltpladet eller dobbeltpladet(Dual Mass) svinghjul der sidder i min bil, da bilen "rusker" ved opstart og jeg selv beskylder svinghjulet for at være deffekt, da jeg mener at der sidder et dobbelt pladet svinghjul i bilen. Der ruskes ikke yderligere når først starten er overstået, og der er ikke en "rasle/Klunk" lyd ved stop af motoren.
Angående kobling glider den ikke, og og jeg kan godt starte i 3 gear uden overdreven rusk eller andre problemer.
Når jeg slår bilen op på registreringsnummeret( YV 30 987) ved FTZ, Refako, Thansen og diverse autoreservedels forhandlere kan jeg ikke finde noget der.
På Ebay er der utallige dobbelt pladet svinghjul når jeg søger på motorkoden, og et par meget få enkeltpladet svinghjul.

Er der nogle som har nogle fif, til at finde ud af om der er enkelt eller dobbeltpladet svinghjul?

Jeg ringer selv til Seat imorgen og virker interreseret i et svinghjul, og håber på de kan svare mig på hvilket det er.
Er det eventuelt muligt at se forskel på svinghjulene hvis man afmonterer starteren?

Jeg har vedhæftet et billede af mine koder i bagagerummet hvis nogle skulle kunne finde en eventuel gearkasse-kode og kunne sige det derud fra.
Mvh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dobbelt pladet svinghjul!
Kommentér på:
Dobbelt pladet svinghjul!

Annonce