{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Hvilke bremser til Peugeot 306? {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en Peugeot 306 SL 1,4 fra 1995, den er uden ABS og skiverne er ikke ventileret, jeg skal have nye skiver og klodser til den.
Jeg kan se at der har være mange producenter af bremser til den type bil i de årgange, når jeg slår nummer pladen op på Refako.dk så får jeg 4 forskellige bremseklodser og 4 forskellige ikke ventilerede skiver jeg kan vælge imellem.
Jeg tør ikke sammenligne med det der sidder på bilen i dag, da jeg har på fornemmelsen at det er forkert.

Hvordan ser jeg hvad jeg skal bruge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke bremser til Peugeot 306?
  • #1   7. feb 2014 Kør hen til Peugeot, originale skiver bliver ikke skæve (min erfaring) og belægningen holder ekstremt længe originalt (min erfaring) vi kørte over 60.000km på et sæt klodser i vores 306. Det kan godt være du skal bløde 2 kilo, men det er værdi for skillingerne

  • #2   7. feb 2014 jeg har givet 6000kr for bilen, så der kommer ikke for 2000kr bremser på forakslen!

    Nogen der ved hvordan jeg finder ud af hvad jeg skal vælge?


  • #3   7. feb 2014 Prøv for sjov at ring til ca autodele i horsens, og giv ham nummerpladen. Hvis han med bestemthed kan sige hvad du skal bruge, så kan andre også. Synes den Refako virker lidt forvirrende sommetider. Jeg har og så været ude for at de foreslår flere forskellige dele til bil,og man kan se at det ikke vil passe.

  • #4   7. feb 2014 Normalt står der nogle mål på skiverne osv. Så må du ud og måle dem der sidder på den og derefter samtlige dem

  • #5   7. feb 2014 Det er mest klodserne jeg er i tvivl om, og jeg tror de er forkerte dem der sidder på. Så dem kan jeg ikke forholde mig til.

Kommentér på:
Hvilke bremser til Peugeot 306?

Annonce