{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Bærearms skift passat 3b {{forumTopicSubject}}

Jeg skal Ha synet min passat om en lille måned og skal ha skiftet bærearme på den samt et knokkelled også... Er der noget man skal være opmærksom på vedr skift af disse? Rækkefølge, special værktøj eller noget i den stil??
Nogle steder står der den ikke har tårnlejer, andre siger den har.. Er det noget man bør skifte når man alligevel har skilt det ad?
Hvor meget tid skal man påregne pr side ? Ca

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bærearms skift passat 3b
  • #1   8. feb 2014 Ikke noget speciel værktøj det tager noget tid at skift og du kan risikere at den en boldt det holder de to øverste bærearme knække og den kan være virkelig nedren at få ud og husk at set armen i samme position som de gamle vis du monterer dem forkert så vil du ligge pres på bøsningen forkert og din ny bærearme skal skiftes hurtigt igen

• #2   8. feb 2014 Præcis som Dennis skriver smiley

• #3   8. feb 2014 lige som dennis skriver og ja hvad skal du regne med, det kommer an på hvor meget det driller, men 2-3 timer pr side smiley
    og hvis du ik måler på det gamle sæt og stiller efter det igen, så skal du nok regne med en ny 4 hjuls udmåling smiley

• #4   8. feb 2014 Mener de øverst skal stå i 15 grader og de nederst plejer jeg at først at spænde når jeg har løftet navet op hvor det ca står når den står på jorden. Husk at smør alle bolde med fet for det er meget nemre og skifte nedste gang brugte 1.5t Per side sidste gang der var intet der sad fast og det er skøndt:)

Kommentér på:
Bærearms skift passat 3b

Annonce