{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Seat, dårlig start og trækkraft {{forumTopicSubject}}

Hey Bg Har en Seat Leon 1.9 Tdi fra 01.

Jeg fik for en måneds tid siden skiftet alle filtre på bilen, siden da har trækkraften været elendig. Jeg synes godt at jeg kan mærke at turboen er der, men den er stadigvæk lige så sløv som en 60 hestes Dodge Ram...

Samme tid har den været virkelig ringe til at starte, den starter stadig første gang, men det tager den noget tid. Jeg har skiftet alle gløderør, men uden held. Det er kun om morgenen, når den skal startes 1. gang om dagen den er dårlig til at starte..

Er der nogen der ved hvad problemet kan være ?

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat, dårlig start og trækkraft
  • #1   10. mar 2014 Det kan være en del, her er nogle af mulighederne:

-Forkert brændstoffilter. Eller det er gået i stykker da det er monteret og der sidder noget og blokerer røret til dyserne.
    -Dårlig diesel. Har du måske kørt tanken meget tom, fyldt den, og så er det kommet derefter? diesel danner bundfald, og det stopper også filteret.
    -Flækket turboslange. Trykket fra turboen ryger ved siden af, du vil kunne høre en højere susen fra turboen end før.
    -Tanket på en tank hvor tankene i jorden lige er blevet fyldt? som skrevet tidligere danner diesel bundfald.

• #2   10. mar 2014 Fejludlæs den og smid fejlkoderne herind smiley

• #3   11. mar 2014 Patrick, jeg vil tro at det måske har noget med brændstoffilteret at gøre, da det begyndte lige efter at det blev skiftet. Tak for hjælpen, skal nok lige smide svaret op når jeg finder fejlen smiley

Kommentér på:
Seat, dårlig start og trækkraft

Annonce