{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw E36 Compact udstødning
  • #1   31. mar 2014 Du kan jo sagtens få en udstødning magen til en org BMW, bare fra Walker eller lign firma. De de er magen til en udstødning fra BMW siger den det samme.

Walker eller lign, er dem du får via div reservedels firmaer

• #2   31. mar 2014 Nu vi snakker om det, er det så normalt at E36 compact udstødninger nærmest lyder som om de er utætte? Har hørt noget om det er noget skod lyddæmpning i dem?

• #3   31. mar 2014 Der må jeg være dig svar skyldig, tidligere ejer af min har monteret sådan noget hjemmefusket udstødning der ikke er svejst ordenligt sammen, så det skal jeg have lavet om -.-

• #4   31. mar 2014 Med den Org siger den intet fra fabrikken af, men den er desværre færdig nu efter 15år.
    Har prøvet en Bosal, sikke noget bras. Synes nu heller ikke Walker er pengende vær, og de holder heller ikke længe.

• #5   31. mar 2014 Min lyder ligeså åndssvagt som aygoer osv, lyder utæt men tror jeg ikke umiddelbart den er. Men kan da godt være..
    Troede Bosal var original kvalitet. smiley

• #6   31. mar 2014 Ved der er et firma i Tyskland der laver nogle rigtig gode Uorg udstødninger til vw, bare vægten var næsten det dobbelte på sådan en konter en waker. og prisen var ikke meget dyere.
    Så håbede lidt der var nogen der handlede med noget tilsvarene kvalitets vare til bmw

• #7   31. mar 2014 Der kan man bare se, jeg syntes ellers ikke jeg har været skuffet over kvaliteten på Walker eller lign, nu har jeg dog ikke prøvet til en BMW endnu

• #8   1. apr 2014 Så blev der bestilt en Org udstødning fra kat og bagud. kun 3000kr, noget billigere end jeg havde regnet med.

Kommentér på:
Bmw E36 Compact udstødning

Annonce