{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

Vr6'er over i en golf 2'er? {{forumTopicSubject}}

hvor meget skal der laves før en vr6'er fra en golf 3'er passer over i en golf 2'er? jeg har en komplet golf 2 1,8 med defekt motor, og overvejer at ligge en vr6'er i. så er ved at invistere i en skadet vr6'er hvor motor/gear osv. er ok.
Er det "bare" forbro, fjedre, bærearme, ledningsnet osv. der skal flyttes over? og passer forbro og fjedre lige over, eller hvad skal tilpasses før det passer over?
Bilen skal bare kunne starte og køre, da den kun skal bruges til sjov og ballade.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vr6'er over i en golf 2'er?
  • #1   5. apr 2014 Skrot 2eren og køb en hel vr6 med plader - så dyre er de heller ikke!

• #2   5. apr 2014 Det kan snart ikke betale sig. Du skal have forbro bagbro styres sikringsboks ledningsnet motor gearkasse osv osv. Og når det kun er en 1,8 skal du betale afgift for at kunne få den synet og godkendt.

• #3   5. apr 2014 Den skal ikke på vejen igen. den skal kun bruges til sjov og ballade, og skal kun kunne køre..

• #5   5. apr 2014 du skal bruge:
    1: Motor og gearkasse
    2: Ledningsnet
    3: For og -bagbro fra vr6, gti eller g60 (hvis du ville have 4x100 i stedet for 5x100)
    4: undervogn er det samme som på en golf 2, skift det eller ej (min blev godklendt med jetta mk2 undervogn hos TÜV i Tyskland)
    5: Få bilen toldsynet
    6: Få bilen afgifts vurderet (Den bliver vurderet som en golf 2 uden at tage højde for konstruktive ændringer)

Jeg nævner ikke godkendelsen fra TÜV fordi der er så mange som ligger inde med golf 2 godkendelser at du næsten kan få dem smidt på nakken. Du kan godt nøjes med at vise godkendelsen fra en golf 2 som er godkendt. Det SKAL de faktisk accepter som en dokumentation for at den kan toldsynes i DK

• #6   5. apr 2014 Så din besked lidt for sent. Så kan du godt nøjes med de første 4 punkter smiley

• #7   5. apr 2014 #5 tak for et brugbart svar :)!

Kommentér på:
Vr6'er over i en golf 2'er?

Annonce