1.271 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Søger Audi mekaniker Søger Audi mekaniker

Jeg søger en mekaniker som har styr på Audi.

Min S5 har issues med gasspjæld(melder fejl), og de autoriserede rep priser er dybt godnat, specielt fordi de ikke helt kan udlede hvad fejlen er. Så har fået et voldsomt overslag.

Jeg skal bruge en gut som kan finde ud af hvad der skal laves, og give mig en fornuftig pris på dette.

Hurtigst muligt, da jeg pt. går 2-4km/l ved motorvejskørsel..

Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ifö cera fyldes langsomt+skyller ujævnt i kumme 1.300 kr.
  • Tilslutning af strøm/v flytbare vægge 1.200 kr.
  • hænge en hattehylde. En skrue knækkede under installationen. Har brug for hjælp til at fjerne den knækkede skrue og hænge hattehylden op 450 kr.
  • Knallert 45, forhjul/bremse reperation, inden 11:30 1.592 kr.
  • Damprensning af sofaer 800 kr.
  • 4 lamper skal fjernes, og dækkes af. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger Audi mekaniker
  • #1   7. apr 2014 havde før et problem med min s2 ved godt det ikke er samme bil/motor osv, men prøv på vag cars.dk eller audiklub dk, ellers ville mit råd være at fragte bilen til tyskland da det nok er mande timerne som er voldsomme herhjemme, der kan du spare meget i tyskland, tag evt rødby puttgarden færgen når den ikke kører længere på literen

• #2   7. apr 2014 Overvejer Audi Zentrum ved grænsen... dog ville jeg gerne have tjekket, om det måske bare er fordi den skal have noget BellAd, og en god renser. smiley

• #3   7. apr 2014 Tror ikke det kan løses med en rens, hvad med trækkraften er den der stadig eller er den blevet lidt langsommere, mit bud vil nok være at den ikke kan finde ud af den rigtige blanding mellem luft og benz

• #4   7. apr 2014 den trækker ikke særlig godt... mærkes markant!

• #5   7. apr 2014 det kan godt være din luftmængde måler så, eller en af de følere som måler blandings forholdet mellem luft og benz, men der skal nok nogle fagfolk til som kender lidt til den motor der, det er jo en fsi motor den er lidt anderledes opbygget end min gamle s2 smiley

• #6   7. apr 2014 Nu ku det være rart at vide hvor du var fra smiley

• #7   7. apr 2014 Storkøbenhavn smiley

• #8   7. apr 2014 Er det ik den der har fået fjernet katten og samtlige lyddæmpere ;)?

• #9   7. apr 2014 Yes sir!

• #10   7. apr 2014 Hva skriver den af fejl helt præcist?

• #11   7. apr 2014 Aner ikke andet end at de siger spjældet ikke kan åbne... eller nogle af dem... hvis der er flere smiley

Jeg er inden for IT, og fatter absolut intet af bil-mekanik !
    - En bil skal bare køre

• Christoffer L
    Christoffer L Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 7
    #12   8. apr 2014 Som Thomas siger - prøv Vagcars.dk eller audiclub.dk. Er selv medlem af audiclub.dk. Her har vi en side i forummet, som viser alle os der har VCDS og vil hjælpe andre, samt vores geografiske placering. Der er sikkert en i Københavns området som vil hjælpe dig mod en lille erkendtlighed. Det første du skal have gjort er uden tvivl nemlig at få udlæst fejlkoder. Herefter er det at gå i krig med google, da der sikkert er en anden som har prøvet noget lignende, når du har fejlkoden at søge ud fra.
    Hvis du i øvrigt melder dig ind i klubben får du 10% i rabat hos AZF, og 10-20% herhjemme hos SMC afhængig af ydelsen du køber. Dette findes der også en liste over i forummet.

Kommentér på:
Søger Audi mekaniker

Annonce