{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

vw passat 3b klima??? {{forumTopicSubject}}

Nogen kloge hoveder der kan fortælle mig hva der forgår med mit klima?

når jeg starter bilen virker det som det skal kan nemt varme. Men men efter ca 30 min kørsel. Bliver ude temperaturen ca 25-30 grader i 11grader varmt vejr. Så bilen begynder at give kold luft og kan ikke få varme fra det igen før bilen startes på ny en time eller 2 efter så er ude temp også nede på hva der ca er i luften. Har som regel klima't til at atå ved 25 grader i dette vejr..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vw passat 3b klima???
  • #1   12. apr 2014 Pust følerne rene for støv og snavs . . I de sprækker der er i selve panelet, er der en rumføler bag og den skal da helst være helt ren for at virke bedst. . Der sidder vidst en i loftet også, men ved det ikke helt præcist. .

• #2   12. apr 2014 Det vel de indvendige følere? Har de sammenhæng med udvendig temp måler? For det som om når udvendig temp rammer 22grader og jeg har 25graders varme på aå bwgynder den at køle og den udvendige temp atiger bare videre og videre til omkring 31grader. På trods af der kun er ca 11 grader udenfor.

• #3   12. jan 2015 ved godt det er længe siden men jeg står med ca samme problem, dog varmer min på 29-30-31 -HI men kommer den på 27 og under så er det blot lunket luft der kommer ind i kabinen ?

Hvordan ser de følere ud ?

Kommentér på:
vw passat 3b klima???

Annonce