{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

søger vag expert.. fejl kode 17608 {{forumTopicSubject}}

hej bg jeg har en golf 4 1,8t som lægger en fejl kode som hedder turbolader cirkulationsluftmagnet ventil, mekanisk fejl. nogle der har noget erfaring med denne fejl. har læst lidt på nette og er kommet frem til at det nok er min n75 ventil. men der er også nogle der skriver det kan være min dv. nogle der er kommet på samme problem som mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger vag expert.. fejl kode 17608
  • #2   13. apr 2014 ja N75 det er en Typisk fejl

  • #3   13. apr 2014 hvordan kører bilen?

  • #4   13. apr 2014 Hej.
    De n75 ventiler er der vist blevet skiftet en del af i tidens løb pga de bliver slidt op.
    Du kan med fordel skifte til en fra en audi mener jeg det er da den holder bedre og skulle give lidt bedre speeder respons.
    Reservedele nummeret på s2, som hedder en n75j ventil skulle meget gerne være :034906283J.
    Men hvis du køber den ved VW så kan de jo bare slå nummeret op og tjekke.
    Den koster vist ca 100 kr mere end den alm n75, men skulle være pengene værd.
    Håber det kan bruges.


  • #5   14. apr 2014 du kan lige så godt vælg at købe MAC ventilen som turbosmart bruger. Den er noget mere holdbar. Men slid plejer ikke at være problemet med N75 faktisk. Der hober sig olierester op inde i den og så bliver den spike modus endnu værre. Så lige pludselig kan du køre 0,6 bar, slippe gassen gear ned og træde på gassen igen og så laver den 1,8 bar. Ikke noget der er sundt for hverken motor eller turbo.

    Jeg har prøvet både K og J ventilerne. Der er ingen forskel. Det er samme fabrikat, eneste forskel er på duty der er lidt anderledes.


Kommentér på:
søger vag expert.. fejl kode 17608

Annonce