{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.216 visninger | Oprettet:

Ankerplade på Hyundai Getz {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Er der nogen herinde som har prøvet at skifte ankerplader på en Hyundai Getz, og som kan fortælle om det er "nemt nok" at gøre for en gør-det-selv mekaniker?

Bilen er en 1,5 CRDI fra 2006, så den har skiver både for og bag, og det drejer sig om begge ankerplade i højre side (altså en for og en bag).

Skal man have lejer/nav af først?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ankerplade på Hyundai Getz
  • #1   5. maj 2014 de koster omkring 1000,- pr side bag fordi de kommer forsamlet med bremsebakker til håndbremsen
    du skal have hjullejet af også men det sidder med 4 bolte sammen med pladen =)

• #2   5. maj 2014 De forreste ankerplade kan du tilpasse sådan at du kan skubbe dem ind over, uden at skulle have lejet af. Den er spændt fast sammen med bøjlen til bremserne.

De bagerste skal du have leje af og bakker afmonteret.

• #3   5. maj 2014 Tak for svarene smiley

Ja ved godt de er ret dyre (de vil have 1220 kr. ved Terminalen i Århus), men jeg vidste ikke det var inkl. bremsebakker. Nu har jeg lige skiftet bakker, skiver og klodser bag på, og så godt de 4 bolte på bagsiden af pladen, men hvis det bare er de 4 burde det jo være til - så må jeg håbe de ikke sidder alt for godt fast smiley

Kommentér på:
Ankerplade på Hyundai Getz

Annonce