Citroën C2 VTR Sensodrive canbus fejl {{forumTopicSubject}}
Hej. Håber folk lige har tid til at skrive hvad de tænker om dette..
Altså, jeg købte en C2 vtr den 06/03-14 og den 01/04-14 montere jeg uorginal radio i bilen. Radioen er af mærket alphine, og umiddelbart passede den over. Den fungerede også og det hele spillede bare indtil den 10/04-14 hvor bilen meldte fejl i gearkassen. Den 11/04-14 gik bilen helt ud - den stoppede helt. Efter at bilen kom på værksted konstatere de fejlkode P1702 "kortslutning på bilens canbus system" der så har lukket hele bilen ned. Kan det godt passe at der kan gå op til 11 dage før bilen går helt ned, fra at jeg montere radioen?. Og kan radioen godt lave kortslutning på bilens canbus system.
Bilen fungere nu...men er da stadig ked af at skulle betale en stor værksteds regning - derfor ville jeg gerne høre jeres mening. Tak!
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 22 Biler: 5 Emner: 6 Svar: 492
Hvis der går andre ledninger op til radioen skal de fjernes, kan gi en masse fejl hvis canbus ledningerne går ind i en uoriginal radio.
Har set det en del gange på 206ér hvor folk har monteret uoriginale radioer, gir altid problemer. Og ja der kan godt gå land tid før de gør det
okt 2009
Følger: 38 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 20 Svar: 34
Citroën C2 VTR Sensodrive canbus fejl